וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אוהד לויטה סיכם לעונה נוספת, אורן ביטון מסרב לקצץ 45%

20.5.2020 / 11:34

הקבוצה הודיעה שהשוער יישאר: "הפועל באר שבע זו משפחה", המגן לא הגיע לסיכום. יונגר לא יציע לשחקנים שיפור בתנאים גם אם הקהל יחזור והרווחים יעלו

כריסטיאנו רונאלדו חוזר לאימוני יובנטוס

הפועל באר שבע לא מבטיחה לשחקניה שיפור בתנאים גם אם הקהל יחזור למגרשים בעונה הבאה. בפגישה שנערכה אתמול (שלישי) במשרדו של הנאמן עורך הדין יצחק יונגר בה היו נוכחים המנכ"ל אסי רחמים, שני הסמנכ"לים ניר כץ ועידו בר נתן, סוכן השחקנים גלעד קצב והמגן השמאלי אורן ביטון, לא עשה יונגר הבדל בין החוזה שהוא מציע לשחקנים אם ניתן יהיה למכור מנויים לבין חוזה תחת איסור על כניסת קהל. מבחינת הנאמן אין שוני, למרות שברור שיש הבדל בהכנסות.

הקבוצה הודיעה היום שאוהד לויטה סיכם על הארכת חוזהו בעונה נוספת לאחר שהסכים להפחית משכרו. לויטה, שלא קיבל את מבוקשו לחוזה לשנתיים אך הסכים להישאר, אמר לאחר הסיכום: "בחודשיים האחרונים עברנו מספר שינויים, עולם הכדורגל בכלל חוזר למציאות שונהואני שמח שהצלחנו להגיע לעמק השווה. הפועל באר שבע היא משפחה שאני נהנה להיות חלק ממנה".

אורן ביטון נתבקש לקיצוץ גבוה של 45 אחוז ובשלב הזה הוא לא מסכים לכך. לשחקן שנקנה מעירוני קרית שמונה יש חוזה לעוד שנתיים בשכר שנע סביב 200 אלף דולר.

אליניב ברדה עוזר מאמן הפועל באר שבע עם המאמן יוסי אבוקסיס. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
"לא ברור כמה הוא יוכל להשפיע". אליניב ברדה/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

עוזר המאמן אליניב ברדה שאמור לעבור בתום העונה לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון, פירסם אתמול פוסט בפייסבוק בו הוא התחייב לא לצאת מפוקוס ולהמשיך לשמש העונה כעוזרו של יוסי אבוקסיס כדי לעמוד במטרות בליגה ובגביע המדינה. כשיעבור ברדה לתפקיד המנהל המקצועי, ישמש מאור מליקסון כעוזר המאמן היחיד. "תפקידים זה נחמד וחשוב וברור שברדה ראוי להיות מנג'ר הפועל באר שבע, רק שכרגע לא ברור איזה מועדון יהיה כאן בעונה הבאה ועד כמה הוא יוכל להשפיע בבחירת שחקנים טובים", אמר אמש שחקן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully