וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה תמכור את הכדורגלן המתעלל בעקבות עדויות מזעזעות: "הוא רצח את התינוק שלי"

סבסטיאן וילה ייחקר במשטרה בחשד להתעללות בבת זוגו, שחושפת את ההתכתבויות וההוכחות: הוא בעט בי בבטן והרג את העובר שנשאתי ברחם. הקבוצה מתנערת ממנו ו"מוכנה למכור אותו בכל מחיר"

בת זוגו של סבסטיאן וייה חושפת כיצד התעלל בה/מתוך אינסטגרם

פרשיית ההתעללות הפיזית לכאורה של כדורגלן בוקה ג'וניורס סבסטיאן וילה בבת זוגו ממשיכה להסעיר את ארגנטינה. שחקן הכנף בן ה-23, שנמנה על סגל נבחרת קולומביה, ייחקר היום (שישי) במשטרה בחשד לאלימות קיצונית שהפעיל כלפי בת זוגו דניאלה קורטס, שאף גרמה למותו של העובר שנשאה ברחמה.

ראשיתה של הפרשה בשורה של פוסטים באינסגרם שפרסמה קורטס בחודש שעבר, בהם חשפה שהיא קורבן לאלימות פיזית וצירפה סדרת תמונות בהן היא נראית חבולה וממררת בבכי.

הפוסט המדובר של בת הזוג דניאלה קורטס

View this post on Instagram

Lamentablemente me toca hacer esto hoy,porque ya no aguanto más!! Fueron 2 años viviendo juntos de muchos sufrimientos en los cuales perdone y perdone golpes esperando un cambio de parte de él y nunca pasó! Hay amenazas y todo diciendo que me va a dañar la vida y la de mi familia llamando a personas malas que trabajan en mi Cuidad haciendo que sólo entre en desesperación al ver a mi familia en peligro,hago esto por miedo porque este hombre quien lo ve en redes o prensa como si fuera un hombre sabio y habla con madurez pero la realidad es otra.Un maltratador tanto físico como sicólogico , y mucha gente está de testigo! No entiendo una persona "profesional" como es capaz de hacer tanto daño y que porque tiene malas amistades solo se dedica amenazar y humillar,siento un dolor muy grande tener que estar en un país que no conozco y donde estoy sola sin Mi familia y no poder viajar y salir corriendo con miedo que pase algo con mi vida y la de mi familia. Este es el verdadero Sebastian villa ,el que maltrata mujeres,porque no he sido la única. Yo solo le pedí a él y a sus empresarios ayuda para poder viajar a mi país y estar con mi familia y mi hija es lo único que necesito en estos momentos,ya no aguanto más me siento frustrada ante esta situación. No tengo otra opción por el bienestar de toda mi familia por que el es capaz de hacer cualquier cosa no saben la clase de hombre que es...

A post shared by Daniela Cortes M (@danicortesms) on

הכדורגלן סבסטיאן וילה עם בת זוגו דניאלה קורטס. מתוך "אולה", צילום מסך
בני הזוג בימים יפים יותר/צילום מסך, מתוך "אולה"

בהתכתבות מה-8 בינואר 2019 כתב וילה בתגובה לתמונה שקורטס שלחה לו עם חתכים בפנים ובצוואר: "אני לא יודע מה קרה לי, התחלתי להשתולל בלי שליטה". פעם אחרת, כשאחותה של קורטס פנתה אליו בזעם ואיימה שתגיש נגדו תלונה במשטרה על אלימות, השיב: "את צודקת. הבטחתי שזה לא יקרה יותר".

אותה אחות מימשה לבסוף את האיום והתלוננה במשטרה. לטענתה, זה קרה אחרי "מסכת התעללויות פיזיות ונפשיות" מצד וילה, שכללו אירוע אלים ביותר בו בעט בעוצמה כמה פעמים בבטנה של קורטס ההרה.

"לפני שנה וחצי דניאלה סיפרה לי שהיא בהיריון, והיא היתה כל כך מאושרת. היא עשתה כמה בדיקות, כולן יצאו חיוביות, ואז המנוול היכה אותה עד זוב דם וגרם לה לאבד את העובר", סיפרה האחות בעדותה במשטרה. "אחרי שבעט בה והרג את העובר, היא מנע מדניאלה לראות רופא כי חשש שייתפס. אני לא מבינה למה הוא התנהג ככה. הוא זה שרצה ממנה בן, הוא זה שדרש את זה במשך הרבה מאוד זמן. מאז שהם הגיעו לארגנטינה הם ניסו להיכנס להיריון. ואז כשזה סוף סוף קרה, זה מה שהוא עשה".

ההתכתבויות המפלילות בין וילה לאחותה של בת הזוג בהן הוא מודה: היכיתי אותה בזמן שהייתה בהיריון

ההתכתבויות בין הכדורגלן סבסטיאן וילה לבין אחותה של בת זוגו דניאלה קורטס. מתוך Tyc Sport, צילום מסך
ההתכתבויות בין הכדורגלן סבסטיאן וילה לבין אחותה של בת זוגו דניאלה קורטס/צילום מסך, מתוך Tyc Sport
ההתכתבויות בין הכדורגלן סבסטיאן וילה לבין אחותה של בת זוגו דניאלה קורטס. מתוך Tyc Sport, צילום מסך
ההתכתבויות בין הכדורגלן סבסטיאן וילה לבין אחותה של בת זוגו דניאלה קורטס/צילום מסך, מתוך Tyc Sport
ההתכתבויות בין הכדורגלן סבסטיאן וילה לבין אחותה של בת זוגו דניאלה קורטס. מתוך Tyc Sport, צילום מסך
ההתכתבויות בין הכדורגלן סבסטיאן וילה לבין אחותה של בת זוגו דניאלה קורטס/צילום מסך, מתוך Tyc Sport

על פי העדות של קורטס במשטרה, הפעם הראשונה שבה וילה היכה אותה היתה אחרי שניצחה אותו במשחק קופסה בעיצומו של ערב ביתי פסטורלי. אחר כך הגיעו סדרה של תקיפות אלימות.

עורך דינו של וילה, פרננדו בורלאנדו, לא הכחיש שהיחסים בין השניים היו אלימים, אולם התעקש שהאלימות היתה הדדית והסביר שההפלה של קורטס קרתה ביוזמתה, ולא כתוצאה מתקיפה של הכדורגלן.

כך או כך, בוקה ג'וניורס לא מחכה להשלמת החקירה כדי לפעול. על פי העיתון הארגנטינאי "אולה", הבוסטרוס מציעים את וילה למכירה בשבועות האחרונים ומנסים להיפטר ממנו מהר ככל האפשר, כדי לא להיתפס כמי שמגנים עליו על רקע הסערה הציבורית. סעיף השחרור של וילה מוערך בכ-40 מיליון יורו, אולם על פי הערכות בוקה תסתפק בהרבה פחות מזה כדי להעבירו לקבוצה אחרת.

סבסטיאן וילה כדורגלן בוקה ג'וניורס. GettyImages
עדויות מזעזעות. סבסטיאן וילה/GettyImages

בפוסט בו חשפה שוילה מתעלל בה, כתבה קורטס: "לצערי אני חייבת לעשות את זה כי אני לא יכולה יותר. העברנו יחד שנתיים שבהן היה המון סבל, וסלחתי וסלחתי על מכות, וחיכיתי לשינוי. איימו עליי, ואמרו שיפגעו במשפחה שלי, וקראו לאנשים רעים לפגוע בהם, וזה גרם לי לייאוש גדול. אני עושה את זה בדמעות, כי האדם שאתם רואים בתקשורת או ברשתות הוא אדם חכם שמדבר בבגרות, אבל במציאות הוא אחרת.

"הוא מתעלל בי פיזית ופסיכולוגית. ויש לי המון עדים! אני לא יכולה להבין איך אדם כזה יכול לעשות לי כל כך הרבה נזק, שמקדיש את עצמו רק לאיומים והשפלות. ואני לא היחידה.... הבנאדם הזה מסוגל להכל, אנשים לא יודעים איזה איש זה".

וילה בן ה-23 נרכש על ידי בוקה ג'וניורס מטולימה הקולומביאנית ב-2018, ונחשב להבטחה גדולה. מאזנו בבוקה עומד על חמישה שערים ו-34 הופעות. הוא זומן לסגל נבחרת קולומביה לראשונה באוגוסט 2018, וערך את הופעת הבכורה בספטמבר אותה שנה נגד ונצואלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully