וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית בובת המין באצטדיון בקוריאה הסתיימה בקנס גדול, מבוכה והתנצלות

הליגה הקוריאנית קנסה את פ.צ סיאול על שהציבה בובות מין באצטדיון הריק, בפרשה שהפכה לפאדיחה בינלאומית: "תקרית שפגעה ברגשותיהן של נשים רבות"

רויטרס

הליגה הקוריאנית הודיעה היום (רביעי) כי ועדת המשמעת שלה החליטה לקנוס את קבוצת פ.צ סיאול ב-100 מיליון וון (כ-81 אלף דולר) על השערורייה שהפכה למבוכה בינלאומית - כשהקבוצה הציבה באצטדיונה הביתי בובות מין כדי למלא את המושבים הריקים באצטדיון בגלל הקורונה.

בובות מין ביציעים של קבוצה מהליגה הקוריאנית. רויטרס
בובות מין ביציעים של קבוצה מהליגה הקוריאנית/רויטרס

הפרשה המביכה קרתה ביום ראשון, במסגרת הליגה הקוריאנית, כאשר במסגרת מגבלות הקהל החליטה הנהלת הקבוצה להציב בובות שייתנו תחושה של קהל. התמונות פורסמו בכלי תקשורת בכל העולם וזכו לכותרות מלגלגות, כשמגיבים זעמו ונדהמו מהמהלך. "צפו בחזה של הבובות האלה!", כתב אחד האוהדים ברשתות החברתיות בקוריאה, "הם לא קלטו עד כמה הוא גדול מהחזה הממוצע במדינה?".

עוד בוואלה!

הנוטש תחת אש: חסה רודריגס תחת מתקפה של האקסיות

לכתבה המלאה
בובות מין ביציעים של קבוצה מהליגה הקוריאנית. רויטרס
בובות מין ביציעים של קבוצה מהליגה הקוריאנית/רויטרס

המועדון כבר הביע חרטה: "אנחנו מתנצלים בפני כל המעורבים על האירועים המצערים", נכתב בהצהרה הרשמית, "נבדוק היטב איך זה קרה ונסיק מסקנות". בוועדת המשמעת של הנהלת הליגה נכתב כי "מדובר בתקרית חמורה, שהעליבה רבים ורבות במדינה ופגעה ברגשותיהם של אנשים רבים ונשים רבות, ואוהדים שנהגו להגיע למשחקים עם כל המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully