וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הפגישה המכרעת ביורוליג: ברתומאו ישוחח עם שחקני הקבוצות

22.5.2020 / 14:00

גורל העונה יוכרע בשני, אבל עוד קודם ינסה המזכ"ל ליישר קו עם השחקנים המבולבלים. אילו קבוצות צפויות להצביע נגד חידוש העונה?

אנשי מכבי תל אביב מגיעים לבדיקות

ההכרעה לגבי עונת היורוליג הנוכחית תיפול ביום שני הקרוב, כש-11 נציגי הקבוצות בעלי רישיון A במפעל יערכו שיחת ועידה על מנת להצביע האם להחזיר את העונה הנוכחית, או לחילופין להודיע על סיומה.

היום (שישי) פורסם בתקשורת היוונית שלפני הפגישה הגורלית יערוך ג'ורדי ברתומאו, מזכ"ל היורוליג, פגישה עם שחקני הקבוצות על מנת להציג בפניהם את התרחישים השונים. בימים האחרונים החלו מספר שחקנים להביע התנגדות לחזרת העונה דרך החשבונות ברשתות החברתיות, וביורוליג רוצים ליישר קו עמם לפני הישיבה. בפגישה, בה יטלו חלק גם נציגי הקבוצות, ישתתפו הקפטנים ושחקן בכיר נוסף מכל אחת מ-18 קבוצות היורוליג ו-8 הקבוצות שעדיין ביורוקאפ.

ג'ורדי ברתומאו מזכ"ל היורוליג עם עורך הדין שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם מכבי תל אביב מחכה להכרעה. ברתומאו עם שמעון מזרחי/ברני ארדוב

בפגישה ביום שני היורוליג תצטרך רוב של שש קבוצות בעלות רישיון A, קרי הקבוצות המשוריינות ביורוליג, כדי להכריז על החזרת העונה והשבת המשחקים באחת הערים המוצעות - סלוניקי, וילנה, בלגרד או קלן. בתקשורת הליטאית טענו היום כי צפוי רוב של קבוצות שיתנגד לחזרת העונה, אך נכון לשלב זה מלבד צסק"א מוסקבה, שהביעה התנגדות לשוב לפעילות ופנאתינייקוס, אף אחת מהקבוצות הנוספות לא הביעה פומבית את רצונה לסיים את העונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully