וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטיין ריינן, בלם מכבי חיפה בעונה שעברה, פרש מכדורגל

ההולנדי בן ה-33, שהגיע לירוקים בינואר 2018, מיעט לשחק בזוולה בגלל פציעה בקרסול: "זו ההחלטה האפשרית היחידה". יצטרף לצוות הסקאוטינג של המועדון

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מכבי חיפה מתאמנת

אטיין ריינן, בלמה ההולנדי של מכבי חיפה בעונה הקודמת, הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורגל בגיל 33. ריינן מיעט לשחק העונה בזוולה, אצלה חתם בקיץ אחרי שנה וחצי בישראל, וזאת בעקבות פציעה בקרסול. לכן, למרות העובדה שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, ריינן החליט לתלות את הנעליים.

נזכיר כי בשבוע שעבר פרש עוד שחקן של מכבי חיפה בעונה שעברה, הקשר הצ''יליאני מנואל איטורה שעשה את זה בגיל 35.

שחקן מכבי חיפה אטיין ריינן. יוסי ציפקיס
תלה את הנעליים. אטיין ריינן/יוסי ציפקיס

"צפיתי בהרבה משחקים מהצד, וזה משהו שאתה מנסה להימנע ממנו כשחקן כדורגל ככל האפשר", אמר לאתר של זוולה, שהחליטה לצרפו לצוות הסקואטינג של המועדון. "ההחלטה לפרוש לא הייתה קלה עבורי, אבל היא היחידה שאפשרית".

ריינן הגיע למכבי חיפה בינואר 2018 בהמלצת הצוות ההולנדי (המאמן פרד רוטן והמנהל המקצועי מו אלאך) ורשם 32 הופעות בעונה וחצי, עד ששוחרר בסוף העונה שעברה. חודש לאחר מכן חזר לזוולה, הקבוצה בה החל את הקריירה המקצוענית שלו (שיחק בין השאר גם באלקמאר, קאמבור וכרונינגן) אבל נפצע כבר בטרום העונה ובסופו של דבר הצליח לרשום רק ארבע הופעות בליגה ההולנדית בפתיחת העונה. משחקו האחרון היה ב-30 באוגוסט 2019, בניצחון 1:3 על אמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully