וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב קובעים: כך מייקל ג'ורדן היה מתמודד עם ה-NBA של 2020

איך ההגנות היו מתמודדות איתו? מי מבין הכוכבים של היום הכי היה מתאים לשתף עימו פעולה, ואיך היה מסתדר עם הרשתות החברתיות?

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

אחת התהיות המעניינות ביותר שעולה לאחרונה, בעקבות "הריקוד האחרון", היא איך היה נראה מייקל ג'ורדן ב-NBA של 2020. ב"בליצ'ר ריפורט" ניסו לברר בדיוק את זה, כשראיינו שלל אנשים מהליגה הטובה בעולם בניסיון להבין האם הוד אווירותו היה כל כך דומיננטי גם בכדורסל של היום.

"אין אף אחד עם הדרייב שלו", חרץ ג'נרל מנג'ר של אחת הקבוצות במזרח. "אין אף אחד עם הקילר אינסטינקט שלו, אף אחד אפילו לא קרוב אליו. הוא יכול היה לנצח במשחק של היום, אם היה משחק כפי ששיחק לפני התקפת המשולש. אין היום כל כך הרבה קבוצות טובות כמו שהיו בעבר. היום הקבוצה כבר לא משנה, זה פשוט שניים-שלושה שחקנים שחוברים יחד".

אז מי יכול היה להיות השחקן האידיאלי לצד ג'ורדן של 2020? מספר מנהלם בליגה הזכירו את פול ג'ורג' ואנתוני דייויס, שיכולים היו לתפקד כמעין סקוטי פיפן. "הם לא פרנצ'ייז פליירז", אמר אחד המנהלים, "אלא שחקנים מהדרגה שמתחת. דייויס הוא בראש הרשימה של השחקנים שמייקל היה משפר. ולפול ג'ורג' יש הילוך אליו אף אחד לא הצליח להגיע. מייקל היה עוזר לו".

ומה לגבי לברון ג'יימס? "אם לברון היה איתו, הוא מיד היה מפנה לו את השטח", אמר אחד ממנהלי הקבוצות במזרח, "לברון היה גרסה גדולה יותר של סקוטי פיפן". מנהל אחר הסכים: "לברון אוהב למסור. הוא פיפן על סטרואידים".

גיף לברון ג'יימס. Giphy
הסייד-קיק המושלם. לברון/Giphy

גם שחקנים מעט פחות נוצצים הוזכרו. מנהל מאחת הקבוצות במערב טען: "הייתי רוצה שחקנים כמו פטריק בברלי ופי ג'יי טאקר לצידו, שחקנים שלא מפחדים. טרבור אריזה בשיאו הוא אחד כזה, גם מייקל קונלי. לא היה אכפת לו משום דבר שג'ורדן אומר".

מי שלא היה מתאים, כך נקבע, הוא קווין דוראנט: "יש רק שחקן אחד שלא היה מוכן לזוז הצידה ולהיות מספר 2 - דוראנט", אמר ג'נרל מנג'ר מהמזרח. "הוא גם לא היה מצליח לשחק עם מייקל. הוא רגיש מדי, הוא היה רוצה לקחת את כל הזריקות. אם מייקל היה צועק עליו שהוא מחטיא יותר מדי זריקות, הוא לא היה אוהב את זה".

ואיך ג'ורדן עצמו היה נראה במשחק של היום? "אם יש משהו שהסדרה מראה, זה כמה טוב הוא שלט בגוף שלו", אמר ג'נרל מנג'ר מאחת הקבוצות במזרח. "הוא כל כך פלואידי בצורה בה הוא משייט על הפרקט. הוא נע ברמה אחרת לגמרי, שהשחקנים של היום היו מתים לחקות. תחשבו על זה - השחקנים של היום עדיין מנסים את המהלכים שלו. הוא היה הרבה יותר אתלטי מכל האחרים. הוא כמו מייקל ג'ונסון, או האתלטים הבכירים האחרים".

עוד בוואלה!

"למייקל ג'ורדן היתה רק עבודה אחת - לקלוע. הוא לא הגדול אי פעם"

לכתבה המלאה
שחקן שיקגו בולס לשעבר מייקל ג'ורדן. AP
תהייה מעניינת. ג'ורדן/AP

האם החוקים של היום היו מסייעים לג'ורדן, או מקשים עליו? "במצבים של אחד-על-אחד, אי אפשר היה לעצור אותו", אמר מאמן של אחת הקבוצות במזרח. "הוא גם היה מוסר מחונן, אז אם תביא עליו דאבל-טים, הוא יפרק אותך. אתה לא הולך לעצור אותו, אולי רק להפריע לקצב שלו. במשחק של היום, MJ גם היה קלעי שלשות".

מנהל של אחת הקבוצות במערב הסכים: "הוא היה בשיאו אם היה משחק מהר. במשחק מהיר, אני לא יודע איך אפשר לעצור אותו. אולי אם מאטים את הקצב, יש סיכוי טוב יותר להוריד אותו מ-40 נקודות".

הבעיה הגדולה ביותר של ג'ורדן כיום, הסכימו לא מעט מהמרואיינים, היתה התקשורת והרשתות החברתיות - בעבר יכול היה לצאת לקזינו עד השעות הקטנות של הלילה, או לשחק גולף ביום של משחק, אבל היום היה מתקשה. "הרשות החברתיות היו היריב הגדול ביותר שלו", אמר אחד המנהלים. "הוא בילה בכל כך הרבה מקומות, אבל יכול היה לשלוט בזה, כי החדשות תמיד הגיעו בפער של יום. היום? TMZ היו מתלבשים עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully