וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למייקל ג'ורדן היתה רק עבודה אחת - לקלוע. הוא לא הגדול אי פעם"

צ'אנינג פריי טוען כי כוכב שיקגו לא היה דומיננטי כל כך אם היה משחק היום: "מבחינתי, לברון הוא הגדול בכל הזמנים". שאקיל חושב אחרת

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

"הריקוד האחרון" החייתה את אגדת מייקל ג'ורדן, שלמעשה מעולם לא ממש היתה זקוקה להחייאה. ובכל זאת, בעוד רוב חובבי ה-NBA מתמוגגים מהתמונות של MJ מרסק את הליגה הטובה בעולם, יש גם כאלה שמתעקשים: לא מדובר בשחקן הטוב בכל הזמנים.

האחרון שנכנס לדיון הוא צ'אנינג פריי, שפרש אשתקד מכדורסל, ואמר את הדברים הבאים באחד הפודקאסטים בו התארח: "ג'ורדן מדהים. העבודה שלו בשיקגו ההיא היתה רק לקלוע, נכון? היו לו את דניס רודמן וסקוטי פיפן, את טוני קוקוץ', את רון הארפר שלא מקבל מספיק קרדיט. היתה לו רק עבודה אחת והיא לקלוע, והוא באמת עשה את זה בצורה מדהימה. אבל אני לא חושב שהשיטה הזו לנצח משחקים היתה עובדת עכשיו. שחקנים לא היו רוצים לשחק איתו, נכון?"

פריי, שהעמיד ממוצעים של 8.7 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק לאורך הקריירה, הוסיף והסביר: "המשחק בתקופה ההיא היה שונה באלף אחוז ממה שהוא היום. לא אשקר, אני מפיניקס, אז החבר'ה שלי הם צ'ארלס בארקלי וקווין ג'ונסון. אני חושב שפוסט-אפים וזריקות מחצי מרחק, זה לא היה עובד במשחק של היום. עד כמה שזה ידהים את כולם, ג'ורדן אף פעם לא היה הגדול אי פעם מבחינתי".

אז מי כן הגדול אי פעם מבחינת פריי? לברון ג'יימס, איתו שיתף פעולה בקליבלנד למשך שלוש עונות. "אם לברון היה משחק בתקופה ההיא, היו רק שני שחקנים שמסוגלים לשמור אותו - רודמן ופיפן. מי עוד מסוגל היה לעצור אותו? לדעתי לברון הוא הגדול בכל הזמנים. אנשים יכעסו עלי ויגידו שהוא לא ווינר, אבל אם מדברים על אליפויות אז ביל ראסל צריך להיות מעל מייקל. כולם אומרים שהוא היה קולע 50 נקודות למשחק היום. לא, לא נכון. כולם כל הזמן היו שולחים אליו דאבל-טימים".

שאקיל אוניל דווקא חושב אחרת. "הסדרה מקבעת את מעמדו של מייקל וגומרת את הדיון על השחקן הטוב אי פעם", אמר סנטר העבר. "כל הצעירים שקונים את הנעליים שלו ומעולם לא ראו אותו משחק צריכים להבין כמה טוב הוא היה. יש לו מאזן 0:6 בגמרים, בלי אף שחקן גבוה נורמלי. מי עוד יכול להגיד את זה? אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully