וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: זלאטן אחרי בדיקת הקורונה - "אלוהים חזר ומשקיף עליכם"

חלוץ מילאן בצניעות אופיינית, האם לאציו הפרה את ההנחיות? שמונה אנשי בשיקטאש נמצאו חולים בקורונה, ביניהם נשיא המועדון

רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת לקראת חזרת הבונדסליגה

כדורגל

* סערה בטורקיה. הליגה הטורקית בכדורגל אמורה הייתה לחזור לפעילות ב-12 ביוני, ואתמול אנשי בשיקטאש התקבצו במתחם האימונים לקראת אימוני הקבוצה. בהתאם לפרוטוקול נעשו בדיקות קורונה לכל השחקנים ואנשי המועדון, והיום הודיעה הקבוצה: שמונה (!) אנשים מהקבוצה נמצאו חולים לאחר שהבדיקה יצאה חיובית.

מהמועדון, שמדורג במקום החמישי בסופר ליג הטורקית, נמסר שכל הנדבקים החלו בטיפולים, אבל לא חשפו את השמות של החולים בקורונה, או בכמה שחקנים מדובר. בתקשורת הטורקית נטען כי אחד מהם הוא הנשיא, אחמט נור צ'בי. יש לציין כי אתמול הודיעה קבוצת ארזורומספור, שממוקמת במקום השני בליגת המשנה, ש-11 מאנשיה נדבקו (כולל ארבעה שחקנים). כעת סביר להניח שההתפתחויות האחרונות יגרמו לעיכוב בחזרת הליגה, וידרשו היערכות אחרת.

* כשעה לאחר ההודעה של בשיקטאש, הודיעה גם קסימפאשה על שני חולים חדשים במועדון. כל השחקנים נכנסו לבידוד.

שחקני בשיקטאש הטורקית. AP
לכל מי שחשב שכבר נפטרנו מהנגיף. בשיקטאש/AP

* אחרי שנבדק בפעם השנייה ונמצא שוב נקי וללא קורונה, זלאטן איברהימוביץ' צייץ: "אלוהים חזר ומשקיף עליכם". השבדי שב בשבוע שעבר לבידוד במילאנו וצפוי לקבל בקרוב החלטה על עתידו, כשחוזהו במילאן מסתיים בסוף העונה.

* האם לאציו עברה על ההנחיות? ב"קוריירה דלה סרה" נטען כי סגנית המוליכה האיטלקית קיימה משחקונים של 3 על 3 שארכו חמש דקות כל אחד, בזמן שהאישור לקיום אימונים קבוצתיים יהיה החל מיום שני הבא. איבו פולצ'יני, ראש המערך הרפואי של לאציו, הכחיש את הדיווח ואמר: "הם השתמשו בתמונה ישנה. המועדון הבהיר לי שזו כתבה שקרית. אם זה אכן קרה, איאלץ להתפטר. אצטרך לקחת אחריות. אבל מה אני יכול לעשות במקרה שעובדים לא פועלים בהתאם להנחיות? לא הייתי שם. אני לא יכול להשגיח על כל אימון, רק להמליץ".

* באנגליה חוששים שקהלים גדולים יתקבצו על אף שהמשחקים יתקיימו ללא אוהדים - אם יתקיימו. "אם ליברפול תגיע למנצ'סטר סיטי, אין לי שום ספק שזה ימשוך קהל, בין אם יאפשרו להם להיכנס למגרש או לא", אמר מפכ"ל משטרת מנצ'סטר. "נצטרך להיערך לזה מאוד בזהירות. אנחנו חוששים שאנשים יגיעו או לאצטדיונים ביתיים או לאצטדיוניים נייטראליים וזה עלול לגרום לבעיות".

* התכנית באיטליה היא להחזיר את הסריה A ב-13 ביוני, עם משחקים כל שלושה-ארבעה ימים, עד ה-2 באוגוסט. השלמת הגביע האיטלקי צפויה במהלך חודש יולי.

* הרופא של לצ'ה טוען: "אם נכבד את הנהלים החדשים, הסיכון לשחקנים יהיה נמוך מאוד. אנחנו מאוד מאורגנים. יש כמה סימני שאלה, אבל זה חלק מהמשחק".

* חילוקי הדעות בין הקבוצות השונות באנגליה עדיין קיימים, ובשיחה האחרונה גם חלק מהשחקנים הביעו חששות לשוב למגרשים. בינתיים, טוענים ב"דיילי מייל" כי בתור התחלה, תאריך היעד לחזרה ככל הנראה יידחה בשבוע - מה-12 ביוני, ל-19 ביוני.

* הרופא של לאציו, לעומת זאת, טוען כי ההחלטה לבודד קבוצה שלמה אם אחד השחקנים יימצא חיובי היא "מגוחכת לגמרי. אנחנו משוגעים? צריך לפעול לפי הפרוטוקול הגרמני - לבודד רק את השחקן שנמצא חיובי למשך 15 יום".

עוד בוואלה!

שמועות בעולם: ריאל מדריד מגבירה עניין בשקריניאר, דראקסלר ללייפציג?

לכתבה המלאה

כדורסל

* מועמדת חדשה לארח את טורניר סוף העונה של ה-NBA: לאס וגאס ואורלנדו אמנם הוזכרו כפייבוריטיות, אולם בארצות הברית טוענים שגם טורונטו נכנסה לתמונה. "אדם סילבר מעדיף שזה יקרה בארצות הברית, אבל הוא לא שולל את טורונטו", נכתב.

* בארצות הברית טוענים שדווקא קוואי לאונרד, שידוע כאדם שקט שבקושי מדבר, היה הדומיננטי ביותר בשיחה שקיימו חלק מכוכבי הליגה, ובה הביעו רצון משותף לחזור לפרקט.

* ב-NBA מקווים ש-22 מ-30 מתחמי האימונים של הקבוצות ייפתחו עד יום שני הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully