וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב שולחת לשחקנים את ההסכמים החדשים פחות משעה לפני הטיסה לישראל"

14.5.2020 / 7:08

התנהלות לא הוגנת מצד ההנהלה? דיווח ביבשת: הצהובים התמהמהו במשך שלושה שבועות עם העברת פרוטוקול החזרה לשגרה, ושעה קלה אחרי שהפרטים הובהרו הזרים כבר התבקשו לעלות על טיסות ארצה

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בווידאו: גל מקל מתעד אימון בכורה בשגרת הקורונה של מלאגה

טענות על התנהלות לא הוגנת מצד מכבי תל אביב כלפי שחקניה הזרים: ב"ספורטאנדו" מדווחים הבוקר (חמישי) כי כמה מהשחקנים האמריקנים של הקבוצה מתקוממים לנוכח הדרישה של הקבוצה לחזור לישראל במהירות הבזק, מבלי שהובהרו להם פרטי הסכם החזרה לאימונים.

היורוליג ניסחה יחד עם ארגון השחקנים של היורוליג פרוטוקול חזרה לאימונים כבר לפני כשלושה שבועות, ובו פירטה באילו תנאים ישובו השחקנים למסגרות הקבוצתיות, כיצד הקבוצות צריכות לנהוג כדי להגן עליהם מפני הידבקות בקורונה, ועוד שלל פרטים חשובים. על פי הדיווח, הפרוטוקול הועבר לידי מכבי תל אביב לפני שבועות ארוכים, אולם היא נמנעה מלהעבירו לעיונם של השחקנים. במסגרת ההסכם השחקנים יקצצו בין 15 ל-20 אחוז משכרם, בהתאם לחזרת היורוליג.

רק אמש (רביעי) הפרטים והתנאים הועברו לשחקנים, ועל פי הדיווח "כבר בתוך שעה הם נדרשו למצוא טיסות כדי לחזור לישראל, עוד לפני שהספיקו לקרוא את ההסכמים".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם אות'לו האנטר, אלייז'ה בריאנט. דני מרון
דרישות לא הגיוניות מהשחקנים הזרים? ווילבקין, האנטר, בריאנט ואייסי/דני מרון

ארון ג'קסון וג'ייק כהן, שניים משחקני מכבי תל אביב, כבר הביעו סלידה ברשתות החברתיות מתוכנית החזרה של ליגת העל. ג'קסון התנגד ללוח הזמנים החדש של הליגה וכתב בטוויטר בהתייחס לתאריך הסיום המתוכנן: "השבוע האחרון של יולי? כן, בטח. בכדורסל האירופי לא אכפת מהשחקנים".

כהן התרעם בטוויטר על חוסר הוודאות סביב תוכנית החזרה של הליגה, וכתב: "מישהו יכול להסביר מה התוכנית ומהם אמצעי הזהירות שיינקטו בהם? יש הרבה שאלות לא פתורות. אפשר לחיות חיים נורמליים בזמן שמשתתפים במשחקים? מה קורה אם אחד השחקנים נדבק? מתי עונת 2020/21 תיפתח? הייתכן שמשרד הבריאות אישר לחזור לשחק כדורסל אבל לא מאשר לנו ללכת לקנות מוצרים במכולת? איך השחקנים אמורים לחיות ככה? לכל מי שכותב לי, 'אפשר לעשות הזמנות הביתה', אתם מפספסים את הנקודה. אם מאפשרים לנו לעשות משהו לא הכרחי כמו לשחק כדורסל, צריך לאפשר לנו לעשות משהו הכרחי כמו לקנות אוכל. העובדה שלא הבהירו את זה לפני כן בעייתית".

עוד בוואלה!

ארון ג'קסון לועג לתוכנית חידוש הליגה: "השבוע האחרון של יולי? כן, בטח"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולס. דני מרון
ימים לא קלים. ספרופולוס/דני מרון

בינתיים, למרות ההודעה כי לא יופיעו למשחקי הליגה, אם וכאשר יוכרז על חזרת היורוליג ב-24 במאי, ינחיתו הצהובים בישראל בסוף השבוע שלושה שחקנים זרים נוספים כדי להתחיל את תקופת הבידוד בזמן לקראת אימונים מלאים בתחילת חודש יוני. אל סקוטי ווילבקין צפויים להצטרף טיילר דורסי וככל הנראה גם אלייז'ה בריאנט. שחקן נוסף שעשוי להצטרף, אם אחד מהשניים לא יגיע, הוא קווינסי אייסי. הצהובים אמורים להחזיר שחקנים נוספים שנמצאים בארצות הברית אם היורוליג תוחזר.

השלושה שישובו לישראל יצטרפו לאנג'לו קלויארו ואותלו האנטר שנמצאים בארץ ולשחקנים הישראלים שכבר עוברים אימונים אישיים - יובל זוסמן, ג'ייק כהן, דורי סהר ואמארה סטודמאייר. ג'ון דיברתולומאו, שלא שיחק מאז חודש דצמבר, החלים לגמרי מהפציעה שלו, והצהובים אמורים לשלבו בהדרגה במשחקים. דני אבדיה, שלמד בימים אלה כי דראפט ה-NBA צפוי להדחות בצורה משמעותית, אמור גם כן ליטול חלק במשחקים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully