וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין ואותלו האנטר צפויים לחזור למשחקי הליגה

9.5.2020 / 22:17

שני האמריקאים שהאריכו את חוזיהם במהלך העונה, אמורים לחבור לאנג'לו קלויארו שכבר בארץ, וככל הנראה לשחקן זר נוסף, כשהאלופה לא צפויה להחזיר את כל הזרים. דיברתולומאו צפוי לשוב מהפציעה ולשחק בליגה

צילום מסך

בווידאו: תחרות "חיובים" ב-NBA

קבוצות ליגת העל השונות עסוקות מאז ההחלטה על החזרת עונת 2019/20 בשיחות עם השחקנים הזרים ובניית הסגל מחדש לקראת תקופת הבידוד שתחל ביום ראשון הבא. אחת הקבוצות הללו היא מכבי תל אביב, שתדע במהלך תקופת הבידוד של השחקנים האם היורוליג תחזור גם כן, מה שיעמיד את הליגה ואת הקבוצה בפני סוגיה לא פשוטה.

הצהובים יצטרכו לקבל החלטה רשמית בקרוב לגבי זהות הסגל שיסיים את העונה בליגת העל, כשעל פי גורמים במועדון לא כל השחקנים האמריקאים של הקבוצה ישובו, וייתכן שיבקשו לרשום את אנג'לו קלויארו הנמצא בישראל, באיגוד הכדורסל. לאחר לא נרשמו העונה לשחק בליגה, אך העובדה שנשאר בארץ תקל על הצהובים בכל התהליך, ובמנהלת לא אמורים להתנגד לכך.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם אות'לו האנטר. דני מרון
לא מיהרו לחזור לארה"ב עם פרוץ הקורונה. סקוטי ווילבקין עם אות'לו האנטר/דני מרון

שני שחקנים שאמורים בסבירות גבוהה מאוד לסייע לצהובים לזכות באליפות הם סקוטי ווילבקין ואות'לו האנטר. השניים חתמו במהלך העונה על הארכת חוזה בקבוצה, וביחד עם אלייז'ה בריאנט ששוהה לצד אשתו שאמורה ללדת בחודשים הקרובים, הם האמריקאים היחידים המחזיקים בחוזה לעונה הבאה.

השחקנים הזרים יצטרפו לג'ייק כהן, אמארה סטודמאייר, יובל זוסמן ודורי סהר בסגל למשחקי הליגה, וככל הנראה גם לג'ון דיברתולומאו שנמצא קרוב לכשירות מלאה ויחזור מפציעה ארוכה מאוד. דני אבדיה גם כן אמור להיות חלק מהקבוצה, כשנכון לעכשיו הוא טרם קיבל זימון לשיחות לקראת דראפט ה-NBA שנדחה מסוף חודש יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully