וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דרק וויליאמס מועמד למכבי תל אביב - והוא לא היחיד

בטורקיה טוענים כי הצהובים מעוניינים בשחקן פנרבחצ'ה, וגם בגרג מונרו מבאיירן ובטוניה ג'קירי מווילבראן. גם טיבור פלייס הוזכר

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

במכבי תל אביב מתעקשים כי הם עדיין לא עוסקים בסגל של העונה הבאה, אולם באתרים השונים באירופה ממשיכים לדווח על מועמדים לצהובים. השם החדש שעלה בטורקיה הוא זה של דרק וויליאמס, הפורוורד של פנרבחצ'ה, שעתידו בקבוצת הפאר הטורקית לא ברור, בין היתר בשל משבר הקורונה.

וויליאמס (2.03 מ', 28) נבחר במקום השני של דראפט 2011 על ידי מינסוטה, אך התקשה למצות את הפוטנציאל שלו בליגה הטובה בעולם ולאחר קדנציות לא מוצלחות במיוחד בסקרמנטו, ניו יורק, מיאמי וקליבלנד, החל ב-2018/19 את הקריירה האירופית שלו בבאיירן מינכן. עונה נהדרת סידרה לו חוזה בפנר, שם העמיד העונה ממוצעים של 11.3 נקודות (60 אחוז ל-2, 37 אחוז ל-3, 66 אחוז מהקו) ו-3.9 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

שם נוסף שעלה בטורקיה הוא זה של גרג מונרו, סנטר באיירן מינכן, שנמצא על הכוונת גם של חימקי מוסקבה, ברצלונה, מילאנו, פנאתינייקוס ואנאדולו אפס. גם טוניה ג'קירי, סנטר וילבראן, שהעמיד העונה ממוצעים של 8.7 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק ביורוליג, הוזכר בהקשרם של הצהובים.

שחקן פנרבחצ'ה דרק וויליאמס. AP
הבחירה השנייה בדראפט. וויליאמס/AP

אמש העלו ברחבי אירופה את האפשרות שטיבור פלייס יצטרף למכבי תל אביב. הסנטר גבה הקומה של אנאדולו אפס ככל הנראה לא יישאר במוליכת הטבלה גם בעונה הבאה, כך נטען בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully