וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה ייצא לפועל? מכבי תל אביב שוב מתעניינת בבן שהר

13.5.2020 / 7:04

הצהובים מנסים לחזק את החלק הקדמי ואופציית החלוץ ששמו עלה מספר פעמים בעבר שוב נבדקת, על רקע דרישת הפועל באר שבע שיקצץ 50 אחוז משכרו. גם טל בן חיים החלוץ על הכוונת

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב עוד צריכה להגיע להבנות עם שחקניה החתומים לעונה הבאה על חוזים חדשים ומקוצצים, אבל בד בבד פוזלים בקבוצה גם באשר לרכש, בניסיון לחזק את החלק הקדמי. מי ששמו עלה יותר מפעם אחת בשנים האחרונות בקרית שלום הוא בן שהר, ונדמה שאם יש הזדמנות להביא אותו בתנאים שמכבי תל אביב יכולה לעמוד בהם, גם בצל משבר הקורונה, היא תהיה בקיץ הקרוב. לשהר חוזה לעוד שלוש עונות בהפועל באר שבע ונאמן הקבוצה עורך הדין איציק יונגר מצפה שיקצץ ממנו לפחות 50 אחוז. סביר להניח שהחלוץ לא יסכים לתנאים שיונגר מציב, כך שעשויה להיסלל עבורו דרך לעזוב, בדומה לנייג'ל האסלביינק שגם החזיק בחוזה גבוה לעונה הבאה.

הצהובים מגלים עניין בסיטואציה של שהר גם כי מדובר בחלוץ שיכול לעזור וגם כי בתום העונה יסתיימו החוזים של צ'יקו אופואדו וניק בלקמן, והם יצטרפו לאלירן עטר ולארון שוינפלד שכבר עזבו. מי שגם מסיים את חוזהו הוא איתי שכטר, אבל הוא אמור לקבל הצעה לחוזה חדש ולהישאר. כך או כך, מלבד שכטר מכבי תל אביב תישאר רק עם אילון אלמוג כחלוץ ושהר יכול בהחלט למלא על החסר. אם מכבי תל אביב אכן תלך על שחקן הפועל באר שבע, היא תרצה להימנע מלשלם על כרטיסו וספק רב אם תתקרב לחוזה שיש לו היום בבירת הנגב, שעומד על כ-480 אלף דולר נטו לעונה ומסתיים רק בקיץ 2023.

עבור שהר עצמו מהלך כזה יכול להיות צעד חכם, שכן כרגע המצב בהפועל באר שבע לוט בערפל על רקע בקשתה של אלונה ברקת לעזוב ולהעביר את המועדון לידיים אחרות, כמו גם הבקשה לקיצוץ הגבוה שיותיר אותו על חוזה נמוך ביחס למעמד שלו.

בן שהר שחקן הפועל באר שבע מול ז'איר אמאדור שחקן מכבי תל אביב, אנדרה ז'ראלדש. ברני ארדוב
בקרוב ביחד? שהר מול ז'ראלדש/ברני ארדוב

שחקן נוסף שמעניין את הצהובים הוא טל בן חיים, שחקנה של ספרטה פראג. לחלוץ יש חוזה לעונה נוספת בצ'כיה, אבל סיכוייו להישאר בקבוצה אינם גבוהים ובגיל 31 הוא עשוי לחזור למכבי תל אביב שלוש שנים אחרי שנמכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully