וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג מתווה לכדורגלנים החיילים: השהות בצבא תחשב חלק מהבידוד

12.5.2020 / 22:13

החיילים לא יוכלו לשהות במקומות נוספים ויהיה עליהם להקפיד על כל הנחיות הבידוד בדומה להנחיות הקיימות לגבי יתר השחקנים

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לאחר פגישות עם משרד הספורט, שלטונות הצבא ומשרד הבריאות, מנהלת ליגות הכדורגל הכריזה הערב (שלישי) על מתווה בידוד מיוחד לכדורגלנים חיילים: השהות בצבא תיחשב לחיילים כחלק מהבידוד, כאשר הם יוכלו להיות במקומות הבאים בלבד: בית - צבא -אימון/משחק - בית. מעבר לכך, החיילים לא יוכלו לשהות במקומות נוספים ויהיה עליהם להקפיד על כל הנחיות הבידוד בדומה להנחיות הקיימות לגבי יתר השחקנים שאינם חיילים.

כשהשחקנים החיילים ישהו בצבא - השהות תיחשב עבורם כחלק מהבידוד המיוחד ויהיה עליהם להקפיד ולשמור כאמור על כל כללי הזהירות והבטיחות המחמירים הנהוגים בצבא לרבות הקפדה על עבודה בקפסולות (וככל שניתן בתיאום עם המפקד הישיר ללא מגע עם חיילים אחרים), שמירת מרחק מינימלית של שני מטרים, עטיית מסיכה וכו'. המתווה יכנס לתוקפו החל ממחר.

שחקנה של הפועל באר שבע תומר יוספי. דני מרון
בית, צבא ואימונים. תומר יוספי/דני מרון

יו"ר המנהלת, ארז כלפון, אמר: "אני שמח על ההבנה של כלל הגורמים ויצירת מתווה הבידוד המיוחד לכדורגלנים חיילים, אשר יאפשר להם להשתתף באימוני ומשחקי הקבוצות לצד השירות הצבאי. מתווה זה הושג על לאחר שיחות וקבלת חוות דעת מגורמי הצבא על ההקפדה היתרה של כללי הבטיחות והזהירות הנהוגה בצבא וקיבל את אישור משרד הבריאות. אני קורא לשחקנים החיילים להקפיד ולשמור היטב על הנהלים המחמירים בכל עת. כל הגורמים התגייסו ליצירת המתווה שיוביל לסיום עונת הכדורגל והאחריות הנמצאת על כתפכם בשמירת הכללים ומניעת הידבקות הינה גדולה.

"כעת הקבוצות יכולות להתרכז בהכנות למשחקים עם כלל שחקני הסגל וכולנו מצפים לחידוש עונת המשחקים ביום שבת ה - 30.05.2020."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully