וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: ברצלונה הולכת בכל הכוח על קאי האברץ מלברקוזן

בגרמניה טוענים כי המגעים כבר החלו ובארסה מציעה גם שחקנים בתמורה לכוכב בן ה-20. בדרך לאינטר? מרטנס ביקש מלוקאקו סיוע במציאת בית במילאנו

רויטרס

* קאי האברץ בן ה-20, אחד מכוכבי הבונדסליגה העונה, עשוי לעבור לברצלונה בקיץ, כך טוענים בגרמניה. על פי הדיווח, בארסה מעוניינת מאוד בשחקן הכנף של לברקוזן והמגעים כבר החלו. היא עשויה להציע את אמרסון, קרלס אלנסיה ומארק קוקורייה כחלק מהעסקה.

* בדרך לאינטר? על פי "טוטוספורט", דריס מרטנס ביקש מרומלו לוקאקו, חברו לנבחרת בלגיה, עצות בנוגע למציאת מקום מגורים במילאנו. הבלגי מסיים חוזה בנאפולי ומבוקש בצ'לסי, אבל נראה שהכיוון הוא להישאר באיטליה. לוקאקו, אגב, גר באותו רחוב עם לאוטרו מרטינס.

* בברצלונה טוענים: "אחרי הדיווחים שפריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי מעוניינות בו, לאוטרו מרטינס העביר מסר לאינטר: או בארסה או כלום". בו בזמן, לפי "ספורט", הנראזורי הציבו דדליין בפני הקטלאנים: סיכום עד סוף מאי, או שלא תהיה עסקה. אינטר עשויה להשתמש בכסף שתקבל כדי לרכוש את טימו ורנר או פייר אמריק אובמיאנג.

* עוד טוענים בברצלונה שבקבוצה ממשיכים לעבוד על הטרייד עם יובנטוס: "איוון ראקיטיץ' נכנס בעל כורחו למבצע מיראלם פיאניץ'", בעוד ז'אן קלר טודיבו מוכן לעבור ליובנטוס ללא בעיות. מנגד, באיטליה טוענים אחרת: "מאמן יובנטוס מאוריציו סארי הציע את פיאניץ' לצ'לסי, כי הוא רוצה את ז'אורז'יניו בחזרה" כחלק מעסקת חליפין.

* אבל זה לא הכל. בצרפת טוענים שגם פריז סן ז'רמן נכנסה למירוץ, וכבר פנתה ליובנטוס בנוגע לקשר הבוסני. על פי אותו דיווח ב-RMC, גם ברצלונה כבר הגישה הצעה, והיא הפייבוריטית להחתימו.

* יובנטוס תיאבק על ניימאר? יממה אחרי שבברצלונה הודו רשמית שיהיה קשה מאוד להביא הקיץ את הברזילאי - באיטליה ובספרד מדווח כי הגברת הזקנה רוצה את ניימאר, ומוכנה להציע עבורו את פאולו דיבאלה בטרייד עם פריס סן ז'רמן.

* בספרד טוענים: פראן טורס מסרב להאריך חוזה בוולנסיה, הסוכן שלו הציע אותו לריאל מדריד. טורס בן ה-20 היה על הכוונת של מספר קבצות באירופה, כולל ריאל בתקופה האחרונה.

מאמן יובנטוס מאוריציו סארי. GettyImages
אוהב את ז'אורז'יניו. סארי/GettyImages

* ריאל מדריד מחזקת את עמדתה במאבק על מילאן שקריניאר. בלם אינטר ונבחרת סלובקיה אמור לעלות כ-70 מיליון יורו והוזכר כמועמד לכמה קבוצות מהעלית האירופית, ביניהן ברצלונה ומנצ'סטר סיטי.

* יוליאן דראקסלר מועמד לר.ב. לייפציג. קשר פריז סן ז'רמן יסיים את חוזהו באלופת צרפת בקיץ הבא ומכירה שלו בקיץ הנוכחי היא הצ'אנס האחרון שלה להשיג עבורו סכום כסף מסויים.

* "ל'אקיפ": פריס סן ז'רמן תמקד את מאמציה בניסיון לרכוש את קאלידו קוליבאלי מנאפולי - הבלם שליברפול, מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד הוזכרו כמעוניינות בו. הצרפתים רואים בקוליבאלי כ"היורש של טיאגו סילבה".

* אגב - טיאגו סילבה, שחוזהו בפ.ס.ז' מסתיים בסוף העונה, סיכם על חוזה לעונה נוספת עם אופציה לעוד אחת. הבלם בן ה-35 משחק באלופת צרפת מ-2012.

עוד בוואלה!

שמועות בעולם: "חזרה של ניימאר לברצלונה בלתי אפשרית כרגע"

לכתבה המלאה
טיאגו סילבה פריס סן ז'רמן. רויטרס
ימשיך בעיר האורות. טיאגו סילבה/רויטרס

* מגן פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת הולנד, דנזל דומפריס, מבוקש במילאן. בין המועדונים יש יחסים טובים והרוסונרי מתכננים להציע על המגן בן ה-24 מחיר שנע סביב 10 מיליון יורו וגם את ריקרדו רודריגז, שכבר שיחק בפ.ס.וו כמושאל העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully