וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: בברצלונה מודים רשמית ש"חזרה של ניימאר בלתי אפשרית כרגע"

קרלס רשאק, יועצו של הנשיא ברתומאו, עשה סוף לשמועות סביב הברזילאי. ברצלונה שוקלת עסקה משולשת, יובנטוס ירדה מפול פוגבה

מתוך הטוויטר של ברצלונה

* קרלס רשאק, מאמן ברצלונה לשעבר וכיום יועצו של הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו, עשה סוף לשמועות הבלתי פוסקות בנוגע להחזרת ניימאר. "בהתאם למצב הנוכחי, בלתי אפשרי שניימאר יחזור לברצלונה", אמר רשאק ל"קאדנה קופה" והוסיף: "אני חושב שהיום הוא מבין את החשיבות של ברצלונה ואולי מצטער שעזב. כשאתה כובש בברצלונה, כל העולם שומע על זה ארבע פעמים. בפריז זה עובר על הדרך".

* על פי "מארקה", ברצלונה החליטה לעצור את המגעים עם נלסון סמדו על חוזה חדש, ותהיה מוכנה למכור אותו בקיץ. הקטלאנים הציעו למגן חוזה לשלוש שנים נוספות, אולם הפערים בין הצדדים עלולים לגרום לעזיבתו. על פי דיווחים, סכום של 40 מיליון יורו יספק את הקטלאנים, שעשויים להשתמש בסמדו כקלף מיקוח בעסקאות אחרות. לפי "ספורט", הקטלאנים יהיו מוכנים למכור את סמדו גם למנצ'סטר סיטי, אם יקבלו בחזרה את ז'ואאו קאנסלו - אותו יעבירו לאינטר בעסקת לאוטרו מרטינס.

* לפי "דיילי מייל", יובנטוס ירדה מפול פוגבה. הגברת הזקנה שמה לעצמה מעין תקרת שכר, לפיה לא תהיה מוכנה לשלם למעלה מ-9 מיליון יורו לעונה לאף אחד משחקני הרכש - מה שמוציא את כוכב מנצ'סטר יונייטד מהמשוואה.

* ברצלונה ממשיכה לחפש אחר חיזוק לחלק האחורי, ולפי "דיילי מירור", השם החדש שעלה אצל אלופת ספרד הוא זה של חואן פוית, בלם טוטנהאם. ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי מתייס דה ליכט ומילאן שקריניאר נמצאים על הכוונת, וגם דניאלה רוגאני מיובנטוס הוצע.

* באיטליה טוענים שטוטנהאם סימנה את מגן יובנטוס אלכס סנדרו, ומוכנה להציע עבורו את סרז' אורייה, בנוסף לסכום כסף.

* על פי "דיילי מייל", צ'לסי משוכנעת שתצליח לפתות את הכישרון הצעיר של מנצ'סטר יונייטד אנחל גומז.

* ב"דיילי סטאר" טוענים שמנצ'סטר יונייטד "קרובה מאוד" לסגירת עסקה עם אתלטיקו מדריד שתעביר את סאול לאולד טראפורד. כמו כן, השדים האדומים טרם ויתרו על ג'יידון סאנצ'ו, ג'ק גריליש והכישרון הצעיר של בירמינגהאם ג'וד בלינגהאם.

* מנצ'סטר סיטי מתעניינת בחלוץ בנפיקה, קרלוס וינסיוס. הברזילאי בן ה-25 כבש העונה 15 שערי ליגה בפורטוגל והמחיר שלו לא גבוה: כ-40 מיליון יורו.

ניקולו זאניולו, מואיז קן במדי נבחרת איטליה הצעירה. GettyImages
חברים טובים. קן וזאניולו/GettyImages

* סוכנו של חוסה קאייחון טוען כי אין התקדמות במגעים לחידוש החוזה בנאפולי, אבל יש לשחקן הכנף שלוש הצעות מקבוצות ספרדיות. על פי הדיווחים, ולנסיה וסביליה בעקבותיו.

* ולנסיה מתקרבת להחתמת נהואל בוסטוס, חלוצה של טאז'רס ונבחרת ארגנטינה עד גיל 20 שמבוקש בקבוצות רבות באירופה.

* מתאו מוסאקיו, הבלם הארגנטינאי שלא ממש מצא את מקומו במילאן, עשוי לחזור ללה ליגה. בטיס וסביליה מעוניינות בו, ייתכן שגם ולנסיה. סכום הרכישה מוערך בכ-10 מיליון יורו.

* הבלם המקסיקני, ססאר מונטס, מעורר הרבה עניין באייאקס, ולנסיה ופורטו. מונטס בן ה-23 כבר הספיק לערוך 10 הופעות בנבחרת מקסיקו וההערכה היא שמונטריי תסכים למכור אותו תמורת כ-8 מיליון יורו.

* רומא ממשיכה להיות הפייבוריטית לצרף את מואיז קן - כנראה בהשאלה מאברטון ואופציית רכישה. כוכב הג'אלורוסי, ניקולו זאניולו, הוא אחד מחבריו הטובים של החלוץ הסורר ואביו, שחקן העבר איגור זאניולו, אמר: "בני אמר לי שמואיז בחור טוב שמעד כמה פעמים. אני בטוח שאם הוא יגיע לרומא, ניקולו יעזור לו לצמוח".

* במארסיי מאוד רוצים את אמבאי ניאנג שהצטיין במדי ראן העונה, אבל מבינים שרכישתו עלולה להיות כמעט בלתי אפשרית משתי סיבות: הראשונה היא המחיר (כ-20 מיליון יורו) איתו קשה להתמודד בתקופת פוסט הקורונה והשנייה: בהנהלת ראן מאוד לא אוהבים את ראשי מארסיי - זכר לעסקת רומן אלסנדריני לפני 6 שנים.

* שמות המגנים הימניים המועמדים לטוטנהאם ממשיכים לעוף באוויר וכעת באנגליה ואיטליה מספרים שהתרנגולים שוקלים פנייה לאטאלנטה בנוגע לטימותי קסטאן. לפי "טוטומרקאטו", ז'וזה מוריניו רוצה גם את המגן השמאלי של יובנטוס, אלכס סנדרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully