וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: משטרת אנגליה תאשר לקבוצות לארח באצטדיונים שלהן

צעד נוסף להחזרת הפרמיירליג, אחרי שמכשול מהותי הוסר. וגם: אופ"א עשויה להאריך את הדדליין לסיום הליגות, שר הספורט האיטלקי הבהיר: "אם שחקן יחלה, כל הקבוצה לבידוד", בהתאחדות זועמים

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בווידאו: גל מקל מתעד אימון בכורה בשגרת הקורונה של מלאגה

כדורגל

* אנגליה מתקרבת לקאמבק: "דיילי מייל" מדווח שקבוצות הפרמיירליג כן יוכלו לארח משחקים באצטדיונים שלהן, אחרי שמשטרת אנגליה החליטה לאשר את האירוח בתנאי שהקבוצות יוכלו לממן את הרחקת האוהדים שלהן מאזור האצטדיון. כידוע, הדרישה לשחק באצטדיונים ניטרליים הקשתה מאוד על חזרת הכדורגל ויצרה חיכוכים בין הקבוצות וחוסר הסכמה. כעת נראה כי המשטרה מחליטה לאשר שהמשחקים יתקיימו באצטדיונים של הקבוצות - כל עוד יישמרו מספר כללים בסיסיים.

* באיטליה ממשיכים להיערך לחזרה לאימונים קבוצתיים ב-18 במאי, אבל שר הספורט וינצ'נזו ספדאפורה הבהיר: "אם יתגלה שחקן חולה, כל הקבוצה תידרש לבידוד של 14 ימים, ללא החרגות". מדובר בהוראה שונה מזו של הבונדסליגה, שם רק השחקן החולה נשלח לבידוד. המשמעות: אם שחקן נדבק אחרי ה-18 במאי וכל הקבוצה בזמן שהאחרות כבר נערכות לחזרת הליגה, העונה שלה למעשה נגמרה. בעקבות הדברים הוועדה הרפואית של ההתאחדות האיטלקית מתלוננת שהממשלה "תוקעת את העבודה" ומאיימת שבגלל השינוי במתווה "הסרייה A לא תחודש".

שחקני מנצ'סטר יונייטד ושחקני ליברפול באולד טראפורד לפני משחק הגביע. GettyImages
בלי הקהל, עם האצטדיונים. אולד טראפורד/GettyImages

* על פי "דיילי מייל", אופ"א שוקלת להאריך את הדדליין לסיום הליגות באירופה. נכון לעכשיו תאריך היעד הוא ה-25 במאי, אולם נשיא הארגון אלכסנדר צ'פרין עשוי לתת ארכה אם הפרמיירליג תזדקק לזמן נוסף כדי להתניע את תוכנית החזרה שלה. באנגליה שוקדים בימים האחרונים על תוכנית להחזרת הכדורגל החל מה-1 ביוני, אולם עדיין לא התקבל לכך אישור מהממשלה, והחשש הוא שהליגה לא תעמוד בלוחות הזמנים של אופ"א.

* על פי דיווח ב-BBC, לקבוצות הפרמיירליג נאמר כי עליהן יהיה לפצות את זכייני השידור המקומים והזרים בסכום המוערך בכל 340 מיליון ליש"ט, גם אם הליגה תחזור לפעילות ללא קהל. יו"ר הליגה הדגיש לאחרונה כי ביטול העונה עלול לעלות כמיליארדר ליש"ט, ואתמול אמר: "בכל מקרה נספוג הפסדים כבדים. זה בלתי נמנע".

* קליארי הודיעה אמש (שני) כי שחקניה הסכימו לוותר על משכורות חודש אפריל כדי למנוע פגיעה בעובדים זוטרים, ולסייע למועדון להתמודד עם ההפסדים הכספיים שנגרמו כתוצאה ממשבר הקורונה. זו הקבוצה הרביעית בסרייה A שהגיעה לסיכום כלשהו עם השחקנים בנוגע לקיצוץ, אחרי יובנטוס, רומא ופארמה.

* בעוד ז'אן מישל אולאס מנסה לשכנע אנשים להציל את העונה בליגה הצרפתית, נשיא ריימס ז'אן פייר קאיו יצא נגדו והגדיר את הניסיון כ"פתטי". קאיו אמר: "מהרגע שראש הממשלה והמדינה החליטו, עלינו לכבד את זה. כל הדיבורים מיותרים, בטח בהתחשב במצב בו נמצאת המדינה".

עוד בוואלה!

ממשלת בריטניה: הספורט יוכל לחזור ב-1 ביוני, ללא קהל עד שיימצא חיסון

לכתבה המלאה
שחקני קליארי חוגגים. GettyImages
גם הם בין המקצצים. שחקני קליארי/GettyImages

כדורסל

* עונת הכדורגל בצרפת כבר נסגרה, אבל בכדורסל עוד יש סיכוי קטן לחזור. על פי "ל'אקיפ", ההחלטה הסופית תהיה בהצבעת המועדונים ב-27 במאי, אבל "הסיכויים להשלמת העונה קרובים לאפס". יש אפשרות שהעונה הזו תאוחד עם העונה הבאה, למרות שהתכנון המקורי היה להגדיל את הליגה ל-18 קבוצות ב-2020/21.

* דושקו וויושביץ', מאמן פרטיזן בלגרד לשעבר, טען: "הסיכוי לחידוש העונה ביורוליג וביורוקאפ כמעט לא קיים. יש יותר מדי משתנים שצריך לקחת בחשבון, וכרגע הגבולות סגורים ורוב שדות התעופה לא פועלים. יש גם בעיה עם השחקנים האמריקאים שלא רוצים לחזור לאור הקיצוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully