וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס: "היו רק ארבעה שחקנים שלא קיבלו בראש מפרגוסון, ואני לא ביניהם"

שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד גילה: "הוא קנס אותי לפחות 6-7 פעמים כי הגבתי לו. רק בקאנטונה, רובסון, קין ורונאלדו הוא לא נזף"

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

בווידאו: החזרה של מילאן לאימונים

אלכס פרגוסון אימן את מנצ'סטר יונייטד במשך 27 שנים, שבמהלכן הוביל את המועדון לשלל הצלחות (13 אליפויות ושתי זכיות בליגת האלופות, בין היתר) אבל גם הספיק להתעמת עם לא מעט כוכבים והיה ידוע כמי שמסוגל ל"ייבש" אותם מול כולם בחדר ההלבשה. ריאן גיגס, ששיחק ביונייטד לאורך כל הקריירה שלו, היה אחד מאלה שזכו לחטוף מסר אלכס, ובריאיון ל"מועדון האלופים" של beIN Sports הוא גילה מי היו היחידים שבהם המנג'ר הסקוטי לא נזף.

"היו שלושה או ארבעה שחקנים שמעולם לא קיבלו ממנו בראש", אמר שחקן העבר שמשמש כיום כמאמן נבחרת ויילס. "אריק קאנטונה היה אחד מהם, ואיתו גם בריאן רובסון, רוי קין וכריסטיאנו רונאלדו. כל אחד מהם, בדרכו, היה שחקן הכרעה. הם עשו את מה שצריך על המגרש, אז הוא לא הרגיש צורך להיכנס בהם".

אלכס פרגוסון לאחר משחקו האחרון כמאמן מנצ'סטר יונייטד. Richard Heathcote, GettyImages
ריאן גיגס לצד אלכס פרגוסון במשחקו האחרון של הסר/GettyImages, Richard Heathcote

גיגס סיפר עד כמה כולם בחדר ההלבשה היו מופתעים כאשר קאנטונה הצליח להיחלץ מאימת פרגוסון גם בימים בהם היה רחוק מיכולתו הטובה. "אריק, היו משחקים שהוא לא עשה כלום", טען. "הוא לא כבש, לא רץ בסגנון קרלוס טבס או ויין רוני למשל, ולא השפיע בכלל. אבל פרגי ידע שבמוקדם או במאוחר הוא יקבל ממנו את התפוקה. היינו יושבים בחדר ההלבשה ותוהים: 'הוא חייב להיכנס בו הפעם', 'אולי עכשיו כי הוא לא עשה כלום היום'. ואז אחרי שבוע הוא היה כובש את שער הניצחון או מספק רגע של קסם".

גיגס המשיך: "פרגוסון ידע איך לטפל בשמות הגדולים. כל עוד הם נתנו את מה שצריך על המגרש, הוא נהג בהם אחרת. הוא היה אומן הפסיכולוגיה. הוא היה מומחה בלהוציא את המקסימום מכל אחד. ידע מתי לשים את היד ולהרגיע, ומתי להשתולל על שחקן במחצית כדי שיחזור טוב יותר".

שחקן העבר סיפר כי לא חשש להתעמת עם המנג'ר: "היו בינינו הרבה עימותים. אני יכול לספור לפחות שישה או שבעה מקרים במהלך הקריירה שלי שנקנסתי בשכר של שבועיים כי עניתי לו או התווכחתי איתו. לא יכולתי להתאפק מלהגיב. כשזה קורה זה לא נעים. אתה בחדר ההלבשה, בדיוק אחרי הפסד או משחק רע. לא יכולתי להימנע מזה. מאוחר יותר, הוא הודה בפניי שאהב את זה. הוא אמר שזה הראה שאכפת לי. הוא עדיין קנס אותי כי הוא רצה להראות שהוא בשליטה, אבל הוא אהב את זה. כל עוד זה לא חרג מהנורמות, כמובן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully