וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: בטיס פרסמה את שמות השחקנים שנדבקו בקורונה

יואל רובלס, אלפונסו פדראסה וחואנמי הם שלושת החולים בקבוצה מסביליה. באיטליה: המתנגד הנחרץ לחזרת הסרייה A שינה את דעתו

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

בווידאו: מילאן חזרה לאימונים

כדורגל

* שלושה משחקני בטיס נמצאו חיוביים לקורונה בבדיקות שנערכו לשחקנים בסוף השבוע למרות שלא הראו סימפטומים, כך דווח בבוקר. הקבוצה הכחישה את הדיווח, אולם לא הכחישה שיש מקרי הידבקויות בקבוצה. הערב (ראשון) כבר הודיעה כי מדובר בשוער יואל רובלס, המגן אלפונסו פדראסה והחלוץ חואנמי. מלבד שחקני בטיס, שלושה שחקנים נוספים בליגה אישרו שנדבקו: רנאן לודי מאתלטיקו מדריד, יאנגל הררה מגרנאדה ורמירו מריאל סוסיאדד.

* מאסימו צ'לינו, הבעלים של ברשיה והמתנגד החריף ביותר לחזרת הסרייה A לפעילות, שינה את דעתו דווקא אחרי שנדבק בעצמו בקורונה. "שיניתי את דעתי והתאמתי עצמי לקונצנזוס", אמר צ'לינו ל"לה רפובליקה" והוסיף: "אנחנו חייבים לחזור, אחרת כולם יישארו מחוץ לכדורגל. אבל יש לי תנאי אחד לחזרה: אנחנו נחזור רק בריגאמונטי. בלי מגרשים נייטרלים".

* פיורנטינה לא נקבה בשמות ששת הנדבקים החדשים בשורותיה, אבל חברתו של שחקן ההגנה לורנצו ונוטי גילתה כי היא חלתה בקורונה והחלימה אחרי שבועיים, ולכן גם ונוטי עצמו עשוי היה להיחשף לנגיף.

* ברייטון אישרה ששחקן שלישי בקבוצה נדבק בקורונה, אחרי שנבדק בשבת. השחקן, שנותר בעילום שם כמו שני השחקנים הקודמים שנדבקו, ישהה כעת בבידוד של 14 ימים. ההידבקות מתרחשת זמן קצר לפני הגשת התוכנית הרשמית של הפרמיירליג לחזרה למגרשים, ומנכ"ל ברייטון פול בארבר מודה במדובר בסיבה לדאגה. "ברור שזה מדאיג", אמר בארבר ל"סקיי". "למרות שנקטנו בכל אמצעי הזהירות בשבועות האחרונים, למרות שהשחקנים לא התערבבו זה עם זה באימונים בכלל, עדיין נדבק אצלנו עוד שחקן. הפרמיירליג צריכה להיות מאוד מודאגת".

* בפורטוגל מתכננים לחזור לשחק ב-30 במאי, אבל בינתיים התברר כי שלושה משחקני ויטוריה גימראייש חלו בקורונה, כך על פי בדיקות שנערכו להם ביום שישי. "כולם מרגישים טוב, ללא תסמינים כלשהם ונמצאים בבידוד", הודיע המועדון.

* אחרי שנשיא ליון חשף את התאריך המויעד למשחק בין יובנטוס לליון, ב"מארקה" מפרסמים את לוח המשחקים המשוער של ליגת האלופות:

7 באוגוסט: יובנטוס - ליון, מנצ'סטר סיטי - ריאל מדריד

8 באוגוסט: באיירן - צ'לסי, ברצלונה - נאפולי

11-12 באוגוסט: המשחקים הראשונים של רבע הגמר

14-15 באוגוסט: משחקי הגומלין של רבע הגמר

18-19 באוגוסט: המשחקים הראשונים בחצאי הגמר

21-22 באוגוסט: משחקי הגומלין בחצי הגמר

20 באוגוסט - הגמר.


* ססק פברגאס, קשרה של מונאקו, התראיין ל- BeIn Sports והתייחס להחלטה לסגור את הליגה הצרפתית: "זו הייתה החלטה דרמטית ואני מבין אותה, אבל אולי זה היה מוקדם מדי. אנחנו רואים שבמדינות אחרות מנסים לחזור. אני מבין את השיקולים, עדיף ללכת על בטוח. הבריאות בראש סדר העדיפויות".

* על פי "אס", שחקני ריאל מדריד עשויים לקצץ כ-30 אחוז משכרם בעונה הבאה כדי לסייע לקבוצה לנהל תקציב מאוזן. השחקנים כבר קיצצו בהתנדבות כ-10 אחוז משכרם העונה כדי למנוע הוצאת עובדים זוטרים במועדון לחל"ת, ומוכנים לקיצוץ נוסף בעתיד. על פי הדיווח, גם שחקני ברצלונה יקצצו במשכורות של העונה הבאה.

* החדשות מהליגה השנייה, שם נועלת הטבלה דינמו דרזדן נאלצה להכניס את כל שחקניה לבידוד בגלל שני מקרי הידבקות נוספים בקורונה, הכניס את הכדורגל הגרמני ללחץ לקראת החזרה המיוחלת בסוף השבוע. "זה מראה עד כמה המצב שברירי, לא בטוח שיתאפשר לחזור כך", נכתב בתקשורת הגרמנית. דובר הליגה הגיב: "קיבלנו את העדכון מדינמו דרזדן לגבי מצב המועדון ונודיע על הצעדים הבאים בימים הקרובים".

* נשיא ליון ז'אן מישל אולאס ממשיך לתקוף את ההחלטה לסגור את העונה: "אנחנו חריגים באירופה, עולמנו עשוי להתמוטט. המשבר הזה יוביל לאובדן של 900 מיליון יורו עבור הכדורגל הצרפתי ב-30 ביוני. אני לא יודע מי מאיתנו ייצא מזה". אולאס גם טען לקנוניה כשצייץ בטוויטר: "מנהלת הליגה שיקרה לשרת הספורט לגבי דדליין של ה-3 באוגוסט, עבור אלה שרצו שהליגה תופסק אחרי 28 מחזורים".

* הילטון, הבלם בן ה-42 של מונפלייה הצרפתית, סיפר איך השפיעה מחלתו של ג'וניור סמביה על הקבוצה. "ברגע ששמענו על כך, כולנו היינו בהלם", אמר הברזילאי הוותיק. "כשאתה צופה בטלוויזיה אתה מודע לכמות החולים הרבה, אבל זה לא נוגע לך ישירות. פה זה היה אחד משלנו, וזה השפיע. זה שונה לגמרי. התפללנו עבורו ועכשיו הוא בבית ומצבו טוב. כולנו עברנו רגעי חרדה לא פשוטים בתקופה בה הוא היה מאושפז".

נשיא ליון, ז'אן מישל אולאס. GettyImages
ממשיך להיאבק. ז'אן מישל אולאס/GettyImages

ענפים נוספים

* רפאל נדאל כבר אמר שהוא חושב על 2021, אבל נשיא סבב ה-ATP לא פוסל חזרה של הטניס לפעילות ב-2020. "זה יהיה לא חכם להכריז שזה אבוד כרגע", אמר אנדראה גאודנצי האיטלקי. "אף אחד לא יודע מה יהיה, אנחנו רוצים לשמור על אופטימיות. יש אופציות של חזרה ללא קהל ובמקומות מסוימים בלבד, אבל כרגע הכול היפותטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully