וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה גולדהאר ושחר? קולם של בעלי מכבי ת"א וחיפה עדיין לא נשמע

7.5.2020 / 10:30

משה חוגג זועק בכל פינה על השבתת הליגה בעונה הבאה ללא סיוע כספי מהאוצר, בעלי הקבוצות מצטרפים אליו ומאיימים ומזהירים, אז למה מיטש גולדהאר ויעקב שחר, השניים שייפגעו יותר מכולם, עדיין לא השמיעו את קולם? בליגה מחכים לשניים, שבלעדיהם שוב דבר לא יזוז

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בשבועיים האחרונים ניתן לראות את בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג זועם בכל פלטפורמה אפשרית ומבהיר עד כמה קריטי הגיבוי של משרד האוצר ודורש לפצות את הספורט על הנזקים בעונה הנוכחית, ולאלו שייגרמו בעונה הבאה במידה ותתקיים ללא קהל. חוגג אף מבהיר ומזהיר: במצב כזה הליגה לא תוכל להיפתח ללא סיוע.

לדעתו של חוגג מצטרפים בפומבי בעלים נוספים בליגת העל כמו איציק ניסנוב וברק אברמוב, אך מי שחסרים בפרונט של כל הלוחמה הזאת הם מיטש גולדהאר ויענקל'ה שחר, הבעלים הכי יציבים ועם המעמד הגבוה ביותר בכדורגל הישראלי. מדוע השניים עדיין לא נכנסים לתמונה?

יעקב שחר בעלי מכבי חיפה. ברני ארדוב
ילמד את ההחלטות לעומקן, יבין את המתווה ואת העתיד להתרחש ורק לאחר מכן יגבש דעה. שחר/ברני ארדוב

במכבי חיפה הסבירו כי בשלב הזה יעקב שחר לא מתייחס לשום אירוע עתידי, ורק לאחר שיהיה נוכח היום בכנס המנהלת, ילמד את ההחלטות לעומקן, יבין את המתווה ואת העתיד להתרחש ורק לאחר מכן יגבש דעה בנושא. מכיוון מכבי תל אביב נשמעו דברים דומים, כאשר בשלב הזה למועדון היה חשוב לחזור ולסיים את העונה הנוכחית ולקראת העונה הבאה להתנהל בהתאם להתפתחויות, כולל בנוגע למשחקים עם או בלי קהל בעונה הבאה, דברים שעשויים להשתנות תוך כדי הקיץ.

עוד בוואלה!

ולאדן איביץ': "ישראל השתלטה מהר על משבר הקורונה. מחכים כבר לחזור לשחק"

לכתבה המלאה
פלייר מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. דני מרון
ימשיך להביא כסף מהבית, אבל במגבלה גדולה. גולדהאר/דני מרון

למיטש גולדהאר ויענקל'ה שחר יש יכולות להתמודד עם המשבר הזה כלכלית ועדיין להעמיד קבוצות חזקות בעונה הבאה בתקציב מקוצץ. יחד עם זאת, פראיירים הם לא. הם ימשיכו להביא כספים מהבית אבל במגבלה ברורה - וללא קהל זאת מגבלה גדולה מאוד, שתעלה להם בעשרות מיליוני שקלים. למעשה הם אלה שישלמו את המחיר הגבוה ביותר עבור כדורגל ללא קהל בעונה הבאה, היות ואלו שתי הקבוצות שמוכרות הכי הרבה מנויים וכרטיסים בליגת העל.

הזעקה של חוגג ויתר הבעלים מול האוצר היא ברורה. איציק ניסנוב אמר אתמול שרק מי שמאיים ומפעיל כוח מצליח לשנות משהו. כולם יודעים שהאוצר יפצה את הסקטורים השונים ומי שיחל במלחמה בזמן יוכל לקבל איזשהו נתח מהעוגה. מדובר בג'ונגל לכל דבר ועניין, ההחלטות לא יהיו הגיוניות ולא הוגנות, יהיו מעורבים בהן המון גורמים משפיעים, איומים, הפעלת לחצים וקשרים שאין לספורט הישראלי במסדרונות הממשלה. אם לכדורגל הישראלי יש איזשהו רצון אמיתי לקבל משהו מהנתח הזה, יענקל'ה שחר ומיטש גולדהאר לא צריכים להצטרף ליתר הבעלים - הם צריכים להוביל את המהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully