וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי חיבוקים ולחיצות ידיים, שתי בדיקות לפני אימון: כללי החזרה של ליגת העל

6.5.2020 / 18:50

בדיקות חום ורמת חמצן, הגעה לאימונים ברכבים הפרטיים, בידוד ביתי והנחיות לגבי שחקנים חולים. ומה עם השופטים? אחרי קבלת האישור לחדש את העונה ב-30 במאי: כך תיראה החזרה לפעילות

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב מתאמנת

העונה הסדירה בליגת העל הסתיימה לה ב-1 במרץ, עם הרביעייה של מכבי חיפה לרשת הפועל באר שבע. הפלייאוף אמור היה להיפתח שישה ימים לאחר מכן, אבל התפרצות נגיף הקורונה מנעה זאת וכך הסתפקנו ברבע גמר הגביע בין אותן קבוצות (1:2 להפועל באר שבע) ב-9 במרץ, וזהו. מאז אין כדורגל. אבל ב-30 במאי - ליגת העל חוזרת.

איך זה יעבוד? הקבוצות יחזרו לאימונים מלאים ב-10 במאי ולפני כל אימון יעברו השחקנים שתי בדיקות: חום ורמת חמצן בדם. בדיקת קורונה תיערך רק למי שיש לו תסמינים, ובראשם חום. בין האימונים הם יידרשו לשהות בבידוד ביתי, כשבמקרה ששחקן כלשהו יחלה בקורונה, רק הקבוצה שלו תיכנס לבידוד. המשמעות: הדבר לא ישפיע על הקבוצה מולה שיחק.

למעשה, אנחנו נכנסים לשלב בעונה שבו יש ארבע ליגות שונות (כולל הלאומית). מה הכוונה? פלייאוף עליון ותחתון בליגת העל, וכך גם בלאומית (ברגע שתושלם שם העונה הסדירה). לפיכך, אם יחלה כדורגלן המשחק בפלייאוף התחתון, למשל בהפועל רעננה או סקציה נס ציונה, הדבר לא ישפיע על משחקי הפלייאוף העליון.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם מיגל ויטור. אדריאן הרבשטיין
החיבוקים האלה אסורים. שחקני הפועל באר שבע במשחק האחרון/אדריאן הרבשטיין

עוד בהנחיות: השחקנים יתבקשו להגיע לאימונים ברכבים הפרטיים, כאשר הגעה למשחקים תהיה באוטובוס עם 25 שחקנים במקסימום. ייתכן שימוש בשני מלונות כאשר יהיו נסיעות ארוכות למשחקים (באר שבע וקרית שמונה). במשחקים עצמם, לא יתאפשרו לחיצות ידיים וחיבוקים.

בניגוד לשחקנים, השופטים לא יצטרכו להיות בבידוד ביתי ויוכלו להמשיך לעבוד במקצוע הנוסף שלהם. גם הם יידרשו לעשות בדיקות חום ורמת חמצן יום לפני משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully