וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "ישראל השתלטה מהר על משבר הקורונה. מחכים כבר לחזור לשחק"

מאמן מכבי תל אביב התראיין ביוון, לציון שלוש שנים לגביע שלו עם פאוק סלוניקי: "זה היה רגע השיא שם. לא יכול לדעת אם אחזור"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב מתאמנת

בזמן שמכבי תל אביב בירכה על חזרתה של ליגת העל, כשהיא ביתרון של שש נקודות בפסגה לפני הפלייאוף העליון ועם אפשרות נהדרת לזכות באליפות שנייה ברציפות עם ולאדן איביץ', המאמן הסרבי התראיין ביוון לרגל יום השנה לזכייתו עם פאוק סלוניקי בגביע המדינה. איביץ' הוביל את הקבוצה לזכייה בגביע ב-6 במאי 2017, וחגג אז תואר ראשון כמאמן.

"רגעים כאלה כמובן אי אפשר לשכוח", אמר איביץ' בריאיון רדיופוני ונזכר בגמר בו פאוק גברה 1:2 על א.א.ק אתונה. "זה היה התואר הראשון שלי כמאמן, בקבוצה בה שיחקתי שמונה שנים וזו שנתנה לי הזדמנות לעמוד על הקווים. לא אשכח את ההזדמנות הזו. אנשים חיכו לתואר הזה זמן רב והוא היה משמעותי עבור כולנו. ביליתי את רוב הקריירה שלי בפאוק והמועדון הזה חלק ממני. הגביע היה רגע השיא".

מאמן פאוק סלוניקי לשעבר, ולדימיר איביץ'. AP
התואר הראשון כמאמן. ולאדן איביץ' בימיו בפאוק סלוניקי/AP

המאמן נשאל כמובן על משבר הקורונה בישראל וסיפר: "גם כאן היו בעיות, אבל הם הגיבו מהר והשתלטו על העניין, כמו ביוון. אני מרוצה מהשיפור של המצב. אנחנו מתאמנים כבר 10 ימים ומחכים לחזור לשחק ולסיים את העונה".

איביץ' התייחס גם לפרישה שלו בפאוק ב-2012, כשהיה בן 35: "לא רציתי להמשיך לשחק כדורגל ברמה נמוכה יותר. רציתי להישאר בטופ עד הסוף. זו לא הייתה החלטה קלה, אבל ברגע שהשלמתי איתה אז זה השתפר".

כאשר נשאל האם יחזור לפאוק בעתיד, השיב: "אני מאמן מקצוען ותמיד אעשה את הכול עבור המועדון שיעסיק אותי. אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד. אתה לא יכול להגיד לא... מי שצריך לדעת למה עזבתי, יודע. אני לא צריך להגיד את זה פומבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully