וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הנס נגד סלומון קאלו: "אין תרופה לטיפשות"

חבר הנהלת באיירן מינכן תקף את השחקן שהושעה מהרטה ברלין בעקבות הפרה בוטה של הוראות הריחוק החברתי, ובירך על חזרת הליגה

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

בגרמניה סופרים את הימים לקראת שובה של הבונדסליגה, לאחר שהתקבל האישור הממשלתי והוכרז על 15 במאי כמועד החזרה הרשמי. מי שכמעט קלקל את החגיגה הוא סלומון קאלו, חלוצה של הרטה ברלין, שהפר בצורה גסה את הוראות ההיגיינה בקבוצתו ואף פרסם זאת בסרטון. קאלו לחץ ידיים לאנשי המועדון, חילק כיפים לחבריו והתפרץ לבדיקת קורונה של אחד השחקנים "כדי לעשות צחוקים", כדבריו, אבל גרם לסערה גדולה וגם הושעה בעקבות האירוע.

נשיא באיירן מינכן אולי הנס. GettyImages
הופתע מהמשמעת של הציבור בימי הקורונה. אולי הנס/GettyImages

אל הביקורות שהגיעו מכל עבר בימים האחרונים, הצטרף גם אולי הנס. בתוכנית טלוויזיה אמש (רביעי), התבקש נשיא באיירן מינכן לשעבר וכיום חבר הנהלת המועדון להתייחס לנושא, ואמר: "אין תרופה לטיפשות. בטח שזה הכעיס אותנו". איתו באולפן ישב פליקס נוירויטר, אלוף העולם לשעבר בסקי אלפיני, שהוסיף על האקט של קאלו: "זה היה סכין בלב של עולם הספורט כולו".

הנס בירך על ההחלטה להחזיר את הליגה: "גם לנו בבאיירן נוצרה בעיה מסוימת לאור היעדר הכספים מזכויות השידור, אבל סך הכול שרדנו את המשבר הזה בצורה טובה מאוד. החזרה לפעילות נעשית תוך כדי מזעור הסיכונים. הממשלה עשתה עבודה פנטסטית, מערכת הבריאות של גרמניה פנטסטית והציבור היה ממושמע ברמה שלא האמנתי שאפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully