וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "רציתי לחתום בהפועל ירושלים, התקציב לא התאים"

שחקן מכבי תל אביב התראיין בארה"ב והתייחס בין היתר לסוף הקריירה ("אולי השנה, אולי בשנה הבאה") ולמוות של קובי בריאנט

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

אמארה סטודמאייר מחכה לחזור לשחק כדורסל. בינתיים, העניק שחקן מכבי תל אביב ראיון בארצות הברית, וסיפר: "אני משחק במכבי תל אביב, כרגע אנחנו לא משחקים בגלל הקורונה. אני חלק מהבעלים של הפועל ירושלים ואני משחק בשורות הקבוצה היריבה".

כשהמראיין הופתע ואמר לכוכב ה-NBA לשעבר שזה כמו להיות הבעלים של לוס אנג'לס לייקרס ולשחק עבור בוסטון סלטיקס, השיב סטודמאייר: "רציתי לחתום אצלם השנה אבל זה לא קרה. רציתי להמשיך ולשחק וכשמכבי פנתה אלי, הייתי מוכן ללכת אליה. התקציב לא היה מתאים עבורי בירושלים, אז הייתי צריך לחצות את הכביש".

"אני מרגיש מצוין, אני עדיין משחק כדורסל ברמה גבוהה, עדיין שומר על כושר", הוסיף. כשנשאל מתי יחליט לתלות את הנעליים, אמר: "אולי השנה, אולי השנה הבאה תהיה האחרונה. כנראה שלא אחזור ל-NBA, ניסיתי. אמשיך להישאר בכושר ליתר ביטחון, אבל אני לא יודע אם זה יקרה".

אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים. דני מרון
כבר רואה את סוף הקריירה. סטודמאייר/דני מרון

בראיון שהעניק נשאל סטודמאייר כיצד הגיב למוות של קובי בריאנט, והשיב: "הייתי במשחק, זה מצחיק, זה מופיע ביוטיוב. חבר שלי לקבוצה שאל אותי, 'שמעת מה קרה?' הייתי על קו העונשין. 'קובי מת', הוא אמר. 'מה?' התחלתי לצחוק. 'לא, באמת, אני רציני'. אבל עדיין הייתי צריך לשחק. במחצית, שדר הקווים בא ואמר לי שקובי מת, ואז הבנתי שזה אמיתי. לא יכולתי לענות. הראיון היה בערך חצי דקה, ואמרתי אולי שתי מילים. התחלתי לבכות, הלכתי לחדר ההלבשה ובכיתי. המאמן אמר שאני יכול להישאר בחדר ההלבשה. לא הצלחתי להתאושש".

לשאלה האם ישקול להיות בעתיד בעלים של קבוצת NBA אמר: "חשבתי על זה, דיברתי עם כמה שותפים שלי. יש לי ניסיון עכשיו, בישראל, זה לא רעיון רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully