וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההבדלים בין היורוליג וה-NBA והקשיים במשבר הקורונה: ספרופולוס מדבר

מאמן מכבי תל אביב התראיין לתכנית של היורוליג וסיפר על הקווים האדומים שלו: "אם ההנהלה תתערב לי בעבודה, אעזוב". על ההבדלים לעומת הליגה הטובה בעולם: "האינטנסיביות ביורוליג גבוהה יותר מב-NBA". וגם: השגרה במשבר הקורונה והחיבור לאוהדים הצהובים

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס העניק ראיון נרחב לתכנית Time Out, של אתר היורוליג, ובו סיפר בין היתר על פגרת הקורונה. "אלה ימים קשים מאוד עבור כל האנושות", אמר. "זה לא פשוט, אנחנו מנסים לעשות שיחות ועידה עם השחקנים, יש לנם גם קבוצות ווטסאפ עם השחקנים והמאמנים. אנחנו מנסים לשמור על קשר מדי שבוע, פעם או פעמיים בשבוע, כדי שכולם יידעו איך כולם מרגישים. רגב פנאן הביא לשחקנים וגם לי הרבה ציוד כדי להתאמן בבית, ונתן לנו גם תכנית מיוחדת איך לשמור על כושר. אנחנו משתדלים שהשחקנים יתאמנו מדי יום".

על ההחלטה להישאר בישראל במהלך משבר הקורונה אמר: "אנחנו מרגישים נוח מאוד בתל אביב, המדינה מאוד מאורגנת ונחמדה לאנשים זרים. הילד שלנו הולך לבית הספר כאן ולא ידענו מה יקרה, וגם רציתי להישאר קרוב למועדון ולהנהלה כדי להבין איך נתגבר על המצב הזה. חוץ מזה, לא רצינו לטוס עם הרבה אנשים סביבנו, אז היו גם סיבות בטיחותיות".

ספרופולוס נשאל על הלחץ הקיים במכבי תל אביב, והשיב: "אני תמיד עובד בקבוצות עם הרבה לחץ ואני אוהב את זה, אני שם על עצמי לחץ כי אני רוצה להשתפר. זה לחץ טוב, לא כזה שמוריד אותך למטה, אלא כזה שגורם לך לעבוד קשה יותר. ההנהלה בכלל לא התערבה לי, אף אחד לא יכול להגיד לי מה לעשות ואני עושה רק מה שאני מאמין. ברגע שיתחילו להתערב לי בעבודה, אעזוב את הקבוצה".

צפו בראיון המלא

על העונה שעברה על הצהובים עד עצירתה אמר: "העונה הזו היתה, או עדיין, עונה טובה מאוד עבורנו, ושונה לגמרי מהעונה שעברה. למרות שבעונה שעברה, כשהגעתי, המומנטום השתנה. העונה הזו היא המשך של העונה שעברה, הוספנו לבסיס שלנו ושיחקנו כדורסל יפה מאוד לצפיה. כולם אהבו לצפות בנו, קיבלתי הודעות לא רק מהאוהדים שלנו אלא גם מאוהדים נייטראליים, שאמרו שהם אוהבים לראות איך אנחנו נלחמים ומשחקים. עבדנו קשה מאוד וכולנו היינו באותו ראש, וכל השחקנים הבינו שיש להם תפקיד חשוב בקבוצה. הכימיה הטובה והתפקידים הברורים של כל אחד מהשחקנים עזרו לנו מאוד, ועזרו לנו לנצח כששיחקנו לעתים עם שישה שחקנים בכירים בלבד. אני גאה מאוד בכל אחד מהשחקנים שלנו".

גם ספרופולוס עצמו לא יודע האם עונת 2019/20 תחודש: "הרופאים והממשלה יחליטו מה יקרה. כמובן שאנחנו רוצים שהעונה תימשך, אנחנו מתגעגעים לכדורסל. זה לא פשוט להישאר בבית. כל המעורבים רוצים לחזור לשחק, אבל הדבר הכי חשוב הוא בטיחות השחקנים, המאמנים, השופטים וכל אנשי הצוות. אני מקווה שהמצב ישתפר, מה שאני שומע זה שמנסים לחזור לאט לאט לשגרה".

על האפשרות שיעבור בעתיד ל-NBA אמר: "הכל פתוח, תמיד יש אפשרות לעשות עוד צעד קדימה, אבל כרגע אני חושב רק על מכבי ואיך להחזיר אותה לימי התהילה שלה. המחויבות שלי למועדון היא מלאה. אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד, לא ידעתי גם שאהיה מאמן מכבי תל אביב כשהתחלתי לעבוד. אני מאוד אוהב את היורוליג, יש פה מאמנים גדולים, שחקנים מוכשרים מאוד, אינטנסיביות גדולה במשחקים, אפילו יותר מב-NBA. ביורוליג המאמנים גם שולטים במשחק טקטית יותר מב-NBA, ויש פחות בידודים, יש יותר מסירות. כמובן שמבחינה ארגונית, ה-NBA מתקדם הרבה יותר".

עוד בוואלה!

ג'ורדי ברתומאו: "כרגע, התנאים לא מספיק טובים כדי להמשיך את העונה"

לכתבה המלאה
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
חיבור מיוחד עם הקהל. ספרופולוס/דני מרון

ספרופולוס נשאל על החיבור המיוחד שלו עם האוהדים של מכבי תל אביב ואמר: "אומרים שהאופי שלי והאופי של מכבי מאוד דומה, אז ההתאמה טובה מאוד. מערכת היחסים שלנו חזקה מאוד, אני אוהב מאוד את תמיכת הקהל ומנסה להחזיר להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully