וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי ברתומאו: "כרגע, התנאים לא מספיק טובים כדי להמשיך את העונה"

עם זאת, בראיון שהעניק לתקשורת הרוסית, לא הרים מנכ"ל היורוליג ידיים: "נעשה הכל כדי לסיים את העונה, אלה היו הרגעים הטובים בתולדות המפעל"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

הימים חולפים, וביורוליג ממשיכים לחפש אחר פתרונות כיצד ניתן יהיה לסיים את עונת 2019/20. "אם הרשויות יאשרו לקיים משחקים, ונדאג לשמור על בטיחות כל המעורבים, אני משוכנע שצריך לנסות ולסיים את העונה", אמר ג'ורדי ברתומאו בראיון לתקשורת הרוסית. "לא רק בגלל המחויבות לספונסרים, אלא בעיקר בשביל האוהדים. אנחנו קיימים בזכות האוהדים. מאוקטובר ועד מרץ הם זכו לראות את מה שרבים כינו העונה הגדולה בתולדות המפעל, עונה שהעניקה לנו משחקים מופלאים. מעולם לא הגיע כל כך הרבה קהל למשחקים".

"כרגע", הודה מנכ"ל היורוליג, "התנאים לא מספיק טובים כדי להמשיך את העונה. בגלל זה אמרנו שנוכל לשחק רק אם התנאים יאפשרו זאת, ויאפשרו לנו לקיים את טורניר סיום העונה. כל הקבוצות תמכו ברעיון שלנו, וכל עוד יש תקווה, נעשה כל שביכולתנו כדי לסיים את 2019/20".

ברתומאו הוסיף ואמר: "קשה לתת הערכות, כי זה תלוי למשך כמה זמן הקורונה תמשיך להשפיע על אירופה. קשה גם לצפות את ההפסדים הכלכליים". ביורוליג הודיעו על קיצוץ של 15 אחוז במשכורות השחקנים, מה שהכעיס חלק מהם, ביניהם מייק ג'יימס. כשנשאל לכך, אמר המנכ"ל: "על אף שחלקם התנגדו, רובם היו בעד. הושג סיכום בתוך ארגון השחקנים. זה לא פותר את כל הבעיות, אבל זה יעזור לקבוצות השונות".

פלייר ג'ורדי ברתומאו מזכ"ל היורוליג. ניב אהרונסון
לא מאבד תקווה. ברתומאו/ניב אהרונסון

במסיבת העיתונאים האחרונה שלו, אמר ברתומאו שהכדורסל האירופי דווקא יכול לצאת מחוזק מהמשבר הנוכחי. כשהתבקש להסביר למה התכוון, השיב: "אני מעדיף שלא לדבר כרגע על שינויים, אבל אין ספק שהם יגיעו. האינטרסים של כולנו זהים. העתיד של היורוליג מצוין, אלה היו הרגעים הטובים בתולדות המפעל - הכי הרבה קהל, הכי הרבה צופים בטלוויזיה, הכי הרבה עניין ברשתות החברתיות. היינו בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully