וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר המנהלת בכדורסל פנה למשרד הספורט: העבירו כסף לקבוצות מיידית

28.4.2020 / 9:45

בעקבות הידיעה על מצבה הכלכלי של הפועל חולון פנה שמואל פרנקל למשרד הספורט בדרישה לקבל כספים: "מצפים מהשרה לפעול מיידית, אחרת קבוצות לא יוכלו לשחק בעונה הבאה ולא תהיה ליגת כדורסל בישראל"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

יו"ר מנהלת ליגת העל פנה הבוקר (שלישי) למשרד הספורט וביקש להעביר מיידית כספים לקבוצות הליגה כדי למנוע את קריסתן, כך הודיעו במנהלת הליגה. "קבוצות ליגת העל בכדורסל ספגו נזק של כ-100 מליון ש"ח ובלי עזרה מיידית של משרד האוצר והספורט אנו לא נצליח לעבור המשבר ולחזור לשחק בארץ ובאירופה", נכתב בהודעת המנהלת. הפנייה נעשתה בעקבות הידיעה אמש על המצב הכספי הקשה שבו נמצאת הפועל חולון.

"גם חזרה אפשרית למשחקים בלי קהל זה נזק מתמשך עצום מכיוון שההכנסות ממינויים וכרטיסים מהוות חלק משמעותי מתקציב הקבוצות", נכתב בהמשך הודעת המנהלת, "יש לזרז את הפיצוי של משרד האוצר ובינתיים לדאוג לכך שהטוטו ישלים את התשלום למנהלת לעונה זו על מנת שהמשחקים יימשכו והטוטו ימשיך עמנו בשיתוף הפעולה הפורה המזרים כספים עצומים לקופת המדינה. אנו מצפים משרת הספורט לפעול מיידית בנושא, אחרת קבוצות לא יוכלו לשחק בעונה הבאה ולא תהיה ליגת כדורסל בישראל".

שמואל פרנקל, אולסטאר 2019. קובי אליהו
"נזק של 100 מיליון שקל". שמואל פרנקל/קובי אליהו

כזכור, שלשום הגישו במנהלת הליגה למשרד הבריאות תוכנית לחזרת הליגה, והם מחכים לאישורה עד ה-1 למאי, או שככל הנראה ייאלצו להודיע על סיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully