וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי חייב סיגריה": וויצ'ך שצ'סני מספר מה הוביל לפרידה מארסנל

השוער הפולני של יובנטוס גילה: "ונגר ידע שאני מעשן קבוע, רק לא רצה שזה יקרה בחדר ההלבשה. אבל הדלקתי אחת באמוציות של אחרי המשחק, וזה עלה לי בהדחה"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

וויצ'ך שצ'סני היה השוער הבכיר של ארסנל עד 1 בינואר 2015, אבל מרגע כניסת השנה החדשה וההפסד 2:0 לסאות'המפטון, הוא לא שיחק שוב בליגה ולאחר מכן עזב לטובת רומא. כעת, יותר מחמש שנים אחרי, הפולני בן ה-30 שהפך מאז לשוער הראשון של יובנטוס ואחד הבכירים באירופה, מודה כי הסיבה לפרידה הייתה בגלל דבר אחד: עישון סיגריות.

- הספסל של ארסנל, וויצ'ק שצ'סני, תיאו וולקוט, אלכס אוקסלייד צ'מברליין. GettyImages
נגמל מאז? וויצ'ך שצ'סני, מימין, על הספסל של ארסנל לאחר התקרית/GettyImages

"באותם ימים הייתי מעשן באופן קבוע, וארסן ונגר ידע את זה היטב", אמר שצ'סני בשיחה בפודקאסט של אוהדי ארסנל. "הבוס רק לא רצה שמישהו יעשן בחדר ההלבשה, וגם אני ידעתי את זה. בגלל האמוציות אחרי המשחק, הייתי חייב סיגריה כשהקבוצה עדיין הייתה בחדר ההלבשה. הלכתי לפינה של המלתחות, ככה שזה היה בצד השני של חדר ההלבשה ואף אחד לא יכול היה לראות. הדלקתי לי אחת. אבל מישהו ראה אותי ודיווח לוונגר".

יומיים לאחר מכן נפגשו השניים. "הבוס שאל אותי אם זה נכון ואמרתי לו שכן", המשיך שצ'סני. "הוא קנס אותי ולאחר מכן אמר: 'תראה, אתה הולך להיות מחוץ לסגל לזמן מה', אבל לא היה לנו עימות לגבי זה. הגבתי כמקצוען. קיבלתי את זה וציפיתי לחזור לסגל תוך כמה שבועות, אבל הקבוצה עשתה רצף של ניצחונות ודויד אוספינה שיחק ממש טוב במשחקים האלה. הוא נשאר בשער. חיכיתי כדי להרוויח מחדש את המקום שלי ולאחר מכן חשבתי שדרך ההשאלה אוכל להוכיח שאני השוער הכי טוב של המועדון".

אחרי רומא, כאמור, שצ'סני כבר לא חזר והמשיך ליובנטוס. "אני אתן את הכול בשנים הקרובות עבור יובה", אמר. "אני כאן עד 2024 ורוצה לזכות בכמה שיותר תארים. אני רוצה לזכות בכל דבר. זו המטרה של המועדון ושל השחקנים. אנחנו צריכים להזיע, לרוץ ולהקריב כדי להגיע להישגים, שזה אומר כמה שיותר אליפויות וגביעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully