וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליוואי גרסיה ב-4 מיליון יורו, עלי מוחמד ב-2.5: המחירון של בית"ר ירושלים

27.4.2020 / 11:19

הקבוצה מהבירה מתכננת למכור שלושה מהזרים לקראת העונה הבאה, אך מבהירה שלא תעשה זאת במחיר הפסד: "אם לא יהיו הצעות אטרקטיביות, הם יישארו עוד עונה". וכמה היא תדרוש על קונטה ופלומן?

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר חוזרת לאימונים

בית"ר ירושלים מתכננת למכור שלושה זרים לקראת העונה הבאה, אך מבהירה שלא תעשה זאת בכל מחיר. "לא נפסיד כסף על אף שחקן. אם בעקבות משבר הקורונה לא יהיו הצעות אטרקטיביות על שחקנים, הם יישארו עונה נוספת", אמרו במועדון.

בבית"ר מעריכים שיגיעו הצעות ראויות על הזרים כי רק אחרי שמשבר הקורונה יסתיים והשוק באירופה יחזור לתפקד. בקבוצה ציינו שלפני המשבר הוגשה הצעה אטרקטיבית על אנטואן קונטה, אך כרגע הכל מושהה.

אנטואן קונטה, אנז' פרדי פלומן, בית"ר ירושלים. דני מרון
עליהם בית"ר תדרוש סכומים צנועים יותר. קונטה ופלומן/דני מרון

בית"ר מתכוונת לדרוש סכומים גבוהים בעיקר עבור ליוואי גרסיה ועלי מוחמד. קבוצות מחו"ל שהביעו עניין בשניים הבינו כי תג המחיר שבית"ר קבעה על גרסיה עדיין עומד על כ-4 מיליון יורו (רק כ-50% מהסכום יועבר לבית"ר) בעוד על עלי מוחמד היא דורשת כ-2.5 מיליון יורו. בבית"ר מוכנים להסתפק בסכומים נמוכים יותר על אנטואן קונטה ופרדי פלומן, אך בשלב זה עדיין דורשים כ-2 מיליון יורו על המגן הימני וכ-1.5 מיליון על שחקן הכנף.

בית"ר צפויה לממש את האופציות בחוזיהם של איתמר ניצן ושלום אדרי לעונה נוספת, אבל רק לאחר משבר הקורונה עשויים לדון איתם על חוזה חדש. אופיר קריאף יקבל חוזה חדש, לירן רוטמן חתום לעונה נוספת ולמועדון יש אופציה על אורי מגבו, אך ההחלטות הסופיות לגביהם יתקבלו רק לאחר ההחלטה על חידוש הליגה וכשיתברר האם יהיה כדורגל עם קהל בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully