וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב תמימי דעים: "מחזיקים אצבעות שהליגה תחודש"

27.4.2020 / 7:01

שחקני הצהובים לא מעוניינים באליפות עם כוכבית, מספרים על אימונים נמרצים, מעודדים אחרי המסרים של ערן זהבי מסין, ומבינים גם את היתרון הכלכלי שבחזרת הליגה: "חשוב שהעונה לא תלך לאיבוד". אופטימיות זהירה במנהלת

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב חוזרת לאימונים בצל מגבלות משרד הבריאות

תמימות דעים בקרב שחקני מכבי תל אביב שמאוד רוצים לחזור ולשחק כדי להשלים את הפלייאוף העליון. על אף המגבלות, שחקנים בקבוצה מספרים על אימונים נמרצים בקצב טוב בקרית שלום כאשר הקבוצה מחולקת לשלוש קבוצות בנות שמונה שחקנים כל אחת, הפרושות על מגרש וחצי.

"כולם מחזיקים אצבעות שהליגה תחודש", אמר אתמול שחקן בקבוצה. "עברנו 26 מחזורי ליגה בלי הפסד. פתחנו פער של שש נקודות ערב הפלייאוף. חשוב לנו שהעונה הזו לא תלך לאיבוד. יש לנו מקדמה יפה שבנינו כדי לזכות באליפות וכולם בקבוצה רוצים להשלים את המשימה ולזכות באליפות השנייה בעידן איביץ'".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השחקנים נחושים להעניק לו עוד צלחת. איביץ'/ברני ארדוב

מלבד ההישג הספורטיבי, שחקנים בקבוצה גם יודעים שחזרה למגרשים תצמצם את היקף הקיצוץ בחוזי השחקנים ל-40 אחוז בלבד ולא ל-50 כפי שהוא כעת כשלא משחקים. שחקנים בקבוצה שנמצאים בקשר עם ערן זהבי ועוקבים אחרי מה שקורה בסין, מעודדים מהעובדה ששם כבר מתאמנים למעלה משבועיים במגע מלא וכבר נערכו שני משחקי אימון לגוואנגז'ו R&F.

במנהלת הליגות חשים אופטימיות זהירה באשר לסיכוי למעבר לשלב ב' בתכנית החזרה לשגרה שהוא אימון ללא הגבלות. בתוך שבוע ימסור משרד הבריאות למנהלת את תשובתו בנוגע לקיום אימונים מלאים והתקווה היא שעד ה-10 במאי ניתן יהיה לערוך אימונים רגילים כדי שבתחילת יוני ניתן יהיה לערוך את משחקי הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully