וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: "אין מועדון שיסתכן בהצעת ענק על סאנצ'ו, אפילו לא באנגליה"

המנהל הספורטיבי של דורטמונד בטוח שהאנגלי לא יעזוב: "אנחנו רגועים לגמרי". ברצלונה פנתה לבן ידר, פ.ס.ז' רוצה את רגילון

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה. רויטרס
בברצלונה מתקשים למצוא לו קבוצה. דמבלה/רויטרס

* בדורטמונד ממשיכים להאמין שג'יידון סאנצ'ו יהיה אחד מכוכבי הקבוצה גם בעונה הבאה. למרות הדיווחים על סיכום של הכישרון האנגלי עם מנצ'סטר יונייטד והשמועות על התעניינות רבה גם אצל קבוצות בכירות אחרות, המנהל הספורטיבי מיכאל צורק הבהיר: "אין שום סיטואציה חדשה. אף מועדון לא יסכן את עצמו כרגע עם עסקת ענק - אפילו לא באנגליה. יש לנו הסכם ארוך טווח עם סאנצ'ו ולכן אנחנו רגועים לגמרי".

* מירוסלב קלוזה צפוי להתמנות לעוזרו של האנזי פליק בבאיירן מינכן. חלוץ העבר האגדי שפרש ב-2016 אימן בהצלחה את קבוצת הנערים של באיירן, ודחה הצעות אחרות כדי להצטרף לצוות האימון של הקבוצה הבוגרת.

* על פי "לא'קיפ", ברצלונה שוב בעקבות וויסאם בן ידר. נציגים מהמועדון כבר שוחחו טלפונית עם חלוץ ליון, שעורר עניין בעוד מספר קבוצות בכירות ביבשת. תג המחיר של בן ידר, שהיה קרוב לחתום בברצלונה בחלון ההעברות בינואר, צפוי לעמוד על כ-30 מיליון יורו.

* ברצלונה ככל הנראה ירדה מאופציית סנדרו טונאלי, כשלטענת "אל מונדו דפורטיבו" זה בגלל הדרישה של ברשיה לקבל 60 מיליון יורו עבור הקשר בן ה-19.

* על פי "מארקה", פריז סן ז'רמן רוצה את סרחיו רגילון מריאל מדריד. המגן השמאלי שהושאל לסביליה בעונה שעברה סומן כיורשו של לייבין קורזאבה, שצפוי לעזוב.

* על פי "אס", ליאו מסי יצר קשר טלפוני עם לאוטרו מרטינס, מטרת הרכש של ברצלונה, כבר בתחילת חודש מרץ. בשיחה שהוגדרה כ"אמוציונלית" שוחחו שני החברים לנבחרת ארגנטינה על האפשרות לשתף פעולה יחד במדי בארסה, וחלוץ אינטר השתכנע שברצונו להצטרף.

* ארסנל עשויה להיות זו שתזרוק חבל הצלה לעוסמאן דמבלה ולברצלונה שנדמה שחושקים בפרידה. התותחנים מתעניינים בשחקן הכנף הצרפתי, אבל על פי "דיילי אקספרס", הם מנהלים מו"מ זהיר וממתינים לתשובות מדויקות בנוגע לעלויות, לפני שיגישו הצעה רשמית.

* אביו של חואן מאטה, שמשמש כסוכנו של בלם ריאל ויאדוליד, מוחמד סליסו, אמר בריאיון: "זה הולך להיות הקיץ של מוחמד". הבלם הגנאי, בן 21, הוזכר בחודש האחרון פעמים רבות כמועמד לריאל ואתלטיקו מדריד. סעיף השחרור שלו עומד על 12 מיליון יורו בלבד.

* מגן-בלם ליון, פייר קאלולו, נמצא על הכוונת של באיירן מינכן, סביליה ומילאן. קאלולו בן ה-19 מסרב לחתום על חוזה מקצועני ראשון וחוזה הנוער שלו עתיד להסתיים בקיץ.

* בורסת השמות של המועמדים לניוקאסל: לוצ'אנו ספאלטי נכנס לרשימת המועמדים (לפחות של התקשורת) לעמוד על הקווים. באיטליה טוענים שאם הוא אכן ינחת בסט. ג'יימס פארק, הוא ינסה לצרף את ראג'ה נאינגולן שמשחק העונה כמושאל מאינטר לקליארי.

* אם ההשתלטות הסעודית תצא לפועל וניוקאסל תעבור לבעלות חדשה, קאלידו קוליבאלי עשוי לקבל הצעה שתאפשר לו להרוויח כ-12 מיליון יורו לעונה. נאפולי תהיה מוכנה למכור את הבלם ב-80 מיליון יורו, על פי דיווחים באיטליה. עוד על הכוונת של ניוקאסל החדשה: נביל פקיר, הפליימייקר הצרפתי של בטיס.

* ב"אקספרס" מדווחים על רשימת המתעניינות בפייר אמריק אובמיאנג, שחוזהו בארסנל מסתיים ביוני 2021 ולכן עשוי להימכר בקיץ הקרוב. אינטר הפייבוריטית להחתימו, אבל משכורתו הגבוהה עלולה להוות מכשול. עוד בתמונה: ריאל מדריד, ברצלונה, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד.

* מילאן מסתמנת כמועמדת הבכירה לקלוט את דניאלה רוגאני ומנסה לפנות 20 מיליון יורו לצורך רכישת הבלם בן ה-25 מיובנטוס. גם נאפולי ופיורנטינה מעוניינות בחולה הקורונה הראשון של הסרייה A, שהחלים בינתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully