וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: קשיים במו"מ עם טר סטגן, פוגבה ודי מריה יחליפו קבוצות?

המגעים של ברצלונה עם השוער נמשכים, יונייטד ופ.ס.ז' שוקלות טרייד, קלופ שוחח עם אביו של אמבפה, כעס על ניימאר בריאל מדריד

רויטרס

* לפי "ספורט", הפערים בין ברצלונה ומארק אנדרה טר סטגן לגבי חוזה חדש עדיין גדולים והמגעים נפסקו בשל משבר הקורונה. יובנטוס ובאיירן מינכן כבר הוזכרו כמועמדות, אם וכאשר יירשם פיצוץ של ממש בין הצדדים.

ב*סאנדיי אקספרס" מדווחים כי אינטר הפכה למועמדת המובילה במירוץ אחר חלוץ ארסנל פייר אמריק אובמיאנג.

* בתקשורת הצרפתית טוענים שיורגן קלופ שוחח עם אביו של קיליאן אמבפה, כדי לנסות ולפתות את כוכב נבחרת פריס סן ז'רמן להצטרף לליברפול.

* על פי התקשורת האיטלקית, מילאן סימנה את חלוץ ריאל מדריד לוקה יוביץ' כמחליף אפשרי לזלאטן איברהימוביץ'.

* ב"מונדו דפורטיבו" ממשיכים לספר על העניין של יובנטוס בארתור. ברצלונה עשויה לנצל זאת כדי לנסות ולרכוש פעם נוספת את מתייס דה ליכט, בו חשקה לפני שהצטרף לגברת הזקנה.

* בספרד טוענים שיש מחזרת חדשה לאיוון ראקיטיץ': הקרואטי של ברצלונה מבוקש על ידי טוטנהאם של מוריניו (שמצטרפת לסביליה, אתלטיקו ויובנטוס). יש לציין כי ראקיטיץ' כבר הבהיר שהוא לא מוכן להיסחר ורק הוא יחליט היכן הוא רוצה לשחק.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מרגיז את כולם, בלי שהוא עשה כלום. ניימאר/רויטרס

* בריאל מדריד זועמים על סוכנו לשעבר של ניימאר, ואגנר ריביירו, שהתראיין ל-ESPN וטען אתמול: "פלורנטינו פרס עדיין חולם להביא אותו לריאל מדריד". בידיעה ב"מארקה" נכתב כי "ההצהרות הפומביות של ריביירו בנושא הן בגידה בפלורנטינו", שלכאורה פנה על מנת לרחרח על מצבו, על אף שהוא מכבד את הקטארים וידע שהוא לא ישוחרר מפריס. על פי הדיווח, "ניימאר הוא כבר מזמן לא מטרה של ריאל מדריד", ושהברזילאי עצמו התקשר לשחקנים של הבלאנקוס (מרסלו, קאסמירו, ראמוס ומודריץ') כשחשב שיש סיכוי שיגיע לברנבאו.

* בצרפת מדווחים - פריס סן ז'רמן רוצה את פול פוגבה, והציעה למנצ'סטר יונייטד עסקת חליפין, שכוללת את אקס יונייטד אנחל די מריה ואת יוליאן דראקסלר.

* עוד בפ.ס.ז' - אדינסון קבאני שוקל להישאר במועדון, על אף שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב (בעונה שלא תברור אם תיגמר), ועל אף שכבר היה קרוב לסיכום לעזיבת פ.ס.ז' בינואר.

* דימיטאר ברבאטוב טוען: "אם ניוקאסל רוצה למשוך שחקנים רציניים כמו גארת' בייל, היא צריכה למנות מאמן כמו מאוריסיו פוצ'טינו, רק ככה היא תביא שמות גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully