וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: בספרד מבהירים ש"הכדורים יעברו חיטוי לפני, במהלך ואחרי משחקים"

יו"ר איגוד רופאי הכדורגל הוסיף: "הכדורגל יהיה אחר, לא נראה תפיסות שחקנים במצבים נייחים". תים יצא נגד קרן הצדקה של דג'וקוביץ', ברצלונה בכדורסל רוצה לארח את טורניר סיום העונה

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: שחקני מכבי חיפה באימון

כדורגל

* ד"ר רפאל ראמוס, יו"ר איגוד הרופאים של ההתאחדות לכדורגל של ספרד: "יהיה כדורגל קצת אחר. אני מאמין שלא נראה שחקנים מחזיקים שחקנים אחרים במהלך מצבים נייחים. הכדורים יעברו חיטוי לפני המשחקים, במחצית ואחרי שריקת הסיום. אנחנו עדיין צריכים לקבל החלטה האם קבוצות יוכלו לצאת ביחד לבית מלון לפני משחק".

* לא רק הבריאות הפיזית של הכדורגלנים בסכנה. על פי דיווח ב"טלגרף" הבריטי, לפחות 12 כדורגלנים באנגליה פנו במהלך הבידוד לארגון השחקנים, במטרה לקבל סיוע לבעיות של דיכאון או התמכרויות. הדברים הללו מגיעים על רקע סקר שערכו בארגון השחקנים העולמי בשבוע שעבר, לפי 22 אחוז מהנשים שנשאלו ו-13 אחוז מהגברים שנשאלו הודו במספר תסמינים של דיכאון (בהשוואה ל-11 ו-6 אחוז, בהתאמה, לסקר שנערך לפני תחילת הקורונה).

* ראש ממשלת איטליה אישר כי צפויות הקלות מסוימות החל מה-4 במאי. בו בזמן, רמז כי גם אם הכדורגל יחזור, הקהל יורשה לשוב למגרשים רק בתחילת 2021.

* טג'יקיסטן הייתה אחת המדינות הבודדות בעולם שבה המשיכו לשחק כדורגל, אבל היום הודיעה הממשלה שהיא מפסיקה את הליגה אחרי ארבעה מחזורים בלבד כאמצעי זהירות. השעיית הליגה תיכנס לתוקף מחר. משחקי יום ראשון, כמו המשחקים הקודמים, נערכו ללא קהל. טג'יקיסטן הודיעה כי לא היו במדינתה מקרי מוות מקורונה.

אטאלנטה שולחת מסר: אל תאבדו תקווה

כדורסל

* קליי תומפסון משתוקק לחזרת ה-NBA: "אני אקבל הכל. אולמות ריקים, פלייאוף מיידי, הכל כדי לחזור".

* ברצלונה מעוניינת לארח את טורניר סיום העונה בליגה הספרדית. הכוונה ב-ACB היא לקחת את 12 הקבוצות הראשונות לטורניר מכריע, אך זה עלול להתנגש עם לוח הזמנים של היורוליג. גם גראן קנאריה ואנדורה הביעו רצון לארח את הטורניר הייעודי, עליו יוחלט סופית עד תום החודש הבא.

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. AP
לא רוצה לתמוך בסבב ה-ITF. תים/AP

ענפים נוספים

* על רקע הקרן שהקימו הטניסאים הבכירים, ובראשם נובאק דג'וקוביץ', טען דומיניק תים: "אף אחד מהטניסאים המדורגים נמוך לא נלחם על חייו. ראיתי שחקנים בסבב ה-ITF שאפילו לא מחויבים ב-100 אחוז לענף. רבים מהם כלל לא מקצוענים. אני לא מבין מדוע שאתן להם כסף. אני מעדיף לתרום כסף לאנשים ומוסדות שבאמת זקוקים לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully