וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברטון זועמת: המסיבה הפרועה של מואיז קן בזמן הבידוד

מי שהוכתר ליורש של מריו באלוטלי התרברב ושלח סרטונים שמראים אותו ומספר גברים אחרים מבלים עם דוגמניות. במועדון "נגעלים"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

מאז הוכתר כיורש של מריו באלוטלי, התקשה מואיז קן לעמוד בציפיות - אבל מחוץ למגרש הוא דווקא מספק את הסחורה, למרבה הצער. הבוקר (ראשון) מדווחים באנגליה על מסיבה פרועה שקיים שחקן אברטון במהלך הבידוד, מסיבה שעלולה לעלות לו ביוקר.

על פי "דיילי סטאר", החלוץ האיטלקי בן ה-20 התרברב ושלח בסנאפצ'ט לחבריו סרטונים שמראים על "התנהגות פרועה לגמרי", בין היתר בהשתתפות דוגמניות ומספר גברים אחרים ששהו בביתו. "ברור שמואיז וחבריו לא חשבו שהחוקים חלים עליהם", אמר מקורב לשחקן ל"סאן". "המסיבה היתה פרועה ונמשכה עד השעות הקטנות של הלילה. כוכבי הפרמיירליג מקבלים משכורות עתק בשביל לא לעבוד. זה מכעיס מאוד, לחשוב על אנשים שמאבדים את העבודות שלהם, או שמקצצים להם בשכר. האם השחקנים חושבים שהם מעל החוק?"

View this post on Instagram

Make your life a dream and a dream a reality?

A post shared by MOISE KEAN ? (@moise_kean) on

באנגליה טוענים שאברטון צפויה לקנוס את השחקן, שמרוויח למעלה מ-50 אלף ליש"ט בשבוע. עד שזה יקרה, הטופיז שיחררו הודעה רשמית בנושא והבהירו כי הם "נגעלים לשמוע על התנהגות של שחקן שהפר את הבידוד. הבענו את אכזבתנו הגדולה בפני השחקן. אברטון הדגישה שוב ושוב את חשיבות ההקשבה להנחיות הרשויות".

קן הוא לא השחקן הראשון שעובר על ההנחיות. שחקן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר צולם ב"מסיבת סקס" דומה לפני מספר שבועות, כשגם שחקני טוטנהאם סרז' אורייה ומוסא סיסוקו הפרו את ההנחיות באימון משותף, בו לקח חלק גם המנג'ר ז'וזה מוריניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully