וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלרינות, דוגמניות וכוכבת טלוויזיה: "הייתי מסדר לגאורגה חאג'י בחורות"

ג'יג'י בקאלי, הבוס חובב השערוריות של סטיאווה, התגאה: "הבאתי לו את הבנות הכי יפות בבוקרשט. הוא אפילו לא ידע ללכת ברחוב לבד"

צילום: רויטרס

בווידאו: נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו משחק הוקי

ג'יג'י בקאלי לא נח גם בימי הקורונה. המיליארדר חובב הסקנדלים ששולט בסטיאווה בוקרשט ולפני פחות מחודשיים טען למשל כי היכולת החלשה של שחקניו היא תוצאה של "יותר מדי יחסי מין", החליט הפעם לחשוף טפח מהעבר המשותף שלו עם גאורגה חאג'י, גדול שחקני רומניה וכיום הבעלים והמאמן של ויטורול.

בימיו הראשונים ככדורגלן, חאג'י השתדל לשפר את יכולותיו על הדשא ולהתקדם, ובזמן הזה איש העסקים "דאג לו". איך? בקאלי בן ה-61 מסביר: "הייתי מבוגר ממנו ולקחתי אותו תחת אחריותי. הוא לא ידע ללכת לבד ברחוב, ואני הייתי המארח של בוקרשט כבר בגיל 27. הוא היה מתקשר אליי ב-3 בלילה ובוכה שבאלינט ובלודדיץ' לועגים לו שהוא גמד. אז סידרתי לו את הבחורות הכי יפות בבוקרשט. שכנעתי אותן להיות איתו 24 שעות".

ג'יג'י בקאלי בעלי סטיאווה בוקרשט. רויטרס
המשכנע. ג'יג'י בקאלי/רויטרס

בין הנשים ששלח אל חאג'י, טוען בקאלי כי הייתה גם מגישת טלוויזיה. "הוא ראה פצצה בטלוויזיה, אמאל'ה, איזו בחורה! הוא לא ידע אפילו איך קוראים לה. אחרי שבועיים היא הייתה אצלו, הוא לא ידע מה לעשות. מה נראה לכם שעשיתי? נעלתי אותם בבית ואמרתי לה: 'אל תצאי לפני שאת עושה אהבה עם ג'יקה".

את הסיפורים הללו, מסתבר, אישר אחד מאנשי ספורטול סטודנטש, הקבוצה בה שיחק אז חאג'י הצעיר, לפני שעבר לסטיאווה בוקרשט. "ג'יג'י תמיד עמד לפני חאג'י", טען בכתבה ב-GSP. "אני לא יודע מה הוא עשה ומאיפה הביא אותן, אבל תמיד הגיעו בחורות יפות. היו בלרינות מהאופרה הרומנית, דוגמניות וכאלה מהתיאטרון. היינו נפגשים איתן במלודי בר. פעם חאג'י היה מדבר על זה בעצמו, אבל היום אני לא חושב שהוא אוהב להיזכר ברגעים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully