וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם מאוהבים ומתכוונים לעבור יחד את הסערה": אימא של ניימאר עדיין לא נפרדת

למרות הדיווחים על סיום הקשר בין נדין גונסאלבש לדוגמן הצעיר ממנה ב-31 שנה בעקבות הלחץ התקשורתי, בברזיל טוענים שזה עדיין לא הסוף

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

האם הקשר הסוער בין אימא של ניימאר לדוגמן טיאגו ראמוס הצעיר ממנה ב-31 שנה כבר הגיע לסיומו? בתקשורת הברזילאית טוענים כעת שזה עדיין לא סופי. למרות הדיווחים על כך שנדין גונסאלבש בת ה-53 נכנעה ללחצים מצד המשפחה והסביבה ועשתה סוף לזוגיות פחות משבועיים אחרי ההצהרה החגיגית, ב"גלובו" נטען כי האימא מחכה שהאבק ישקע לפני שתקבל החלטה.

על פי הדיווח, טיאגו נשלח לביקור משפחתי ועם חזרתו ישהה במלון בסנטוס, אבל בהמשך יעבור בקביעות לאחוזה של ניימאר, וכראייה לרצון בעתיד משותף ממשיך לענוד את טבעת ההתחייבות. "הזוג החליט לא לפרסם יותר תמונות משותפות ולא להיראות ביחד, אבל הם מאוהבים מאוד ומתכוונים לעבור יחד את הסערה", נכתב.

View this post on Instagram

Inexplicável ❤️

A post shared by Tiago Ramos (@tiagoramoss) on

הדיבורים על פרידה הגיעו בעקבות הפרסומים על עברו של ראמוס, כשנדין למדה מהתקשורת כי הוא ביסקסואל שהיה מעורב בקשר עם זוג גייז. הרעש התקשורתי ערער את הצעיר הברזילאי שהתבקש על ידי המשפחה של ניימאר לא לספק הופעות תקשורתיות.

הקשר בין השניים נוצר בפברואר, במהלך מסיבת יום ההולדת של ניימאר בפריז. ראמוס, מעריץ נלהב של הכדורגלן הברזילאי, השיג לעצמו הזמנה לאירוע, אבל בשלב מסוים התבקש לעזוב ומי שנחלצה לעזרתו היא האימא שהזמינה אותו בחזרה פנימה. "הוא בא כדי לפגוש את ניימאר והתאהב בה", טען אחד מחבריו.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully