וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנת העל חשפה: "באתי לסגור עסקה בלונדון וחשבו שאני זונה"

24.4.2020 / 13:15

סוכנת העל אנה מריה פרודאן, שרגילה לסיפורים צבעוניים ושערוריות, סיפרה: "שני בחורים שאלו אותי כמה אני עולה. אמרתי להם: 'אני יכולה לקנות אתכם ואת כל המשפחות שלהם'"

טוויטר

בווידאו: אנה מריה פרודאן תוקפת את מאמן הכדורגל דן אלכסה (לסיפור המלא)

סוכנת הכדורגלנים אנה מריה פרודאן ממשיכה לעשות כותרות והפעם מספרת שבעת ביקור שלה בלונדון בשנת 2015, היא נחשדה כזונה והבינה "כמה גרוע זה להיות אשה".

פרודאן בת ה-47 נשואה לכדורגלן העבר והמאמן בהווה, לורנציו רגקאמפף והיא אחת מסוכנות השחקנים המשפיעות ברומניה. היא תיווכה במכירתו של ניקושור סטנצ'ו מסטיאווה בוקרשט לאנדרלכט ב-2016 תמורת 10 מיליון יורו וייצגה הרבה מאוד שחקני נבחרת בשנים האחרונות.

מדובר באישה שהיא אימפריה כלכלית. עם 620 אלף עוקבים בטוויטר, מעורבות בעסקי כדורגל ברומניה, עסקים שונים ברחבי העולם, קריירה טלוויזיונית ועוד.

View this post on Instagram

#morning ❤️❤️❤️?

A post shared by Anamaria Prodan Reghecampf (@anamariaprodanreghecampf) on

ב-2015 פרודאן המריאה לאנגליה כדי לדון בהעברתו של יורגוס סמאראס מווסט ברומיץ' לאל הילאל הסעודית, אותה אימן אז בעלה.

"פגשתי את השחקן במסעדה טובה בלונדון", היא מספרת, "יצאתי החוצה כדי לעשן. היה גשום וקריר ולבשתי בגדים יפים. שני גברים הגיעו וכשהם ראו אותי, הם עצרו, הסתכלו עלי ושאלו כמה אני עולה. הם חשבו שאני... ואוו... הם שאלו מה המחיר שלי ואם אני רוצה להיכנס למסעדה לאכול איתם. מסתבר שבדרך כלל הנשים שיושבות בחוץ הן זונות".

פרודאן המשיכה את הסיפור: "צחקתי ואמרתי להם: 'אתם חושבים שיש לכם כסף בשבילי? אני יכולה לקנות את שניכם ואת כל המשפחות שלכם'. בסטיואציה הזו הבנתי כמה זה גרוע להיות אישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully