וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגל הרומני סוער: השיחה, הסטירה והיפהפיה שבגללה זה קרה

סוכנת השחקנים הפרובוקטיבית אנה מריה פרודאן, לא אהבה את תשומת הלב שמאמן אסטרה ג'ורג'ו נתן לבת זוגו וחבטה בו בעוצמה. והכל לעיני המצלמות

טוויטר

הכדורגל הרומני כמרקחה וסוכנת השחקנים, אנה מריה פרודאן שוב עומדת בעין הסערה. לפני ההסבר על מי ומה, הנה מה שקרה:

אחרי המשחק בין אסטרה ג'ורג'ו לבוטושאן במחזור הפתיחה של הליגה הרומנית (2:2, דודי תירם כבש את שער השוויון של אסטרה), פרודאן שוחחה במגרש החנייה של האצטדיון עם המאמן דן אלכסה. שחקן העבר קצת איבד עניין וכנראה אמר לה שהוא צריך ללכת לפגוש מישהי ופרודאן הזועמת, שלפי התקשורת הרומנית ראתה בזווית העין את הבחורה השנייה, לא חשבה פעמיים והנחיתה בפניו סטירה מצלצלת.


מי שמכיר את הגברת פרודאן לא ממש הופתע. מדובר באחת הנשים החזקות בכדורגל הרומני ויתרה מכך, אחת מהנשים החביבות על הצהובונים ברומניה. היא הייתה דוגמנית ומגישת טלוויזיה, הפכה לסוכנת שחקנים והתחתנה על כדורגלן העבר והמאמן בהווה, לורנציו רגקאמפף. היא עברה ניתוחים פלסטיים מתוקשרים, הצטלמה בעירום ולמרות שהיא נשואה, בתקשורת הרומנית הגדירו את הג'סטה האלימה שלה כ"התקפת קנאה".

אנדרדה, חברתו של דן אלכסה. צילום מסך
בת הזוג של אלכסה, אנדרדה/צילום מסך

פרודאן הפכה במרוצת השנים לסוכנת בכירה שמגלגלת מיליונים ומעורבת בעסקאות ענק במונחים מקומיים, כמו גם בעסקאות קטנות יותר - למשל הנחתה של כמה זרים בישראל (מיחאי רומן, מיחאי פינטילי ואחרים).

במקביל לקריירה המוצלחת שלה בעולם הכדורגל, אנה מריה היא מרואיינת מבוקשת שנודעה בפה הגדול שלה והיא הייתה אחראית לייצור לא מעט פרובוקציות. לעיתונאים שהתקשרו אליה אחרי הסטירה אתמול היא אמרה: "אוי בבקשה, תניחו לי. לא מעניין אותי מה כותבים, תמיד כשיש קרקס בתקשורת, שמים אותי במרכז.... בסך הכל חשבתי על זה שסימונה האלפ גנבה את כל הכותרות עם הזכייה שלה בווימבלדון ורציתי שגם לי יהיה מקום. אני צוחקת... דיברנו על העברות של שני שחקנים וזה הכל".

אם מישהו חושב שכאן נגמר הסיפור, הוא לא מכיר את תקשורת הספורט הרומנית. באתרים מיהרו לבדוק וגילו מיהי היפהפיה שהסיחה את דעתו של אלכסה: מדובר בבחורה ששמה אנדרדה והיא לא אחרת מאשר בת הזוג הנוכחית שלו, שבסך הכל באה לפגוש אותו אחרי המשחק.

אנה מריה לא אוהבת לחלוק בתשומת הלב

אימפריה כלכלית. אנה מריה פרודאן

View this post on Instagram

#vivaparty2019

A post shared by Anamaria Prodan Reghecampf (@anamariaprodanreghecampf) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully