וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעצועים וסקס וירטואלי: אסקיאל גאראי והאישה חשפו את חיי המין בזמן הקורונה

21.4.2020 / 21:00

בלם ולנסיה, שהחלים ממחלת הקורונה, התייחס לקושי האמיתי מבחינתו. רעייתו סיפרה על "החברים מהמגירה" והאיחוד עם "כריסטיאן גריי"

רויטרס

אחרי כמה שבועות בנפרד, אסקיאל גאראי, בלמה הארגנטינאי של ולנסיה שחלה בקורונה באמצע חודש מרץ, זכה לפני שבוע להתאחד עם אשתו. "אתם מכירים מועדון טוב? נמאס לנו להיות סגורים בבית והחלטנו לצאת", כתבה בשבוע שעבר תמרה גורו בחשבון האינסטגרם שלה, ופרסמה סרטון של השניים מתנשקים ורוקדים. "היה נחמד להיות מול המצלמה ולחלוק איתכם את השבועיים האלה, אבל ממחר יש לי צלם פרטי. קוראים לו אסקיאל גאראי והוא מהמם".

במהלך הבידוד, גאראי בן ה-33 ניצל את הרשתות החברתיות ובאחד השידורים המשותפים אמר לה: "כשאצא מהבידוד, לא יהיה לך לאן לברוח". גורו שאלה בתגובה: "אתה מתכוון לזה שנקיים יחסים כל היום?".

השבוע, אחרי הנשיקה הראשונה והריקוד הראשון בפומבי, השניים עברו לשלב הבא וסיפקו פרטים על הסקס הראשון שאחרי הבידוד. בפרק השני של תוכנית הרשת שלה, "המשרד של גורו", קראה תמרה לבעלה "גריי", כשהיא מכוונת לכריסטיאן גריי, הדמות מ"50 גוונים של אפור".

גאראי סיפר גם על התקופה המתסכלת שלו מבחינה מינית: "חיובי לקורונה, נמצא בעוצר, אחר כך בידוד של אחרי המחלה, ואז, עד שיצאתי... החוק של אישה". גורו, שכבר הראתה בעבר שאין לה עכבות כשהצטלמה בעירום באינסטגרם, הגיבה: "אחרי שסיימתי את הבידוד, הגוף שלי היה זקוק לפעילות וכבר נגמרו לי הסוללות עבור החברים הקטנים שנמצאים במגירה. אז בעלי שלח לי הודעה ואמר שיש שתי אופציות - סקס רגיל או מול המסך. אז הוא נעמד מול המסך ועשינו אהבה בחושניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully