וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA יאפשרו לחלק מהשחקנים להתאמן, חלקם חוששים: "בעייתי מאוד"

בליגה הוחלט לאפשר לפתוח מתחמי אימונים במדינות שיאפשרו זאת. חלק מהשחקנים חוששים, גם בתקשורת ביקרו את חוסר השוויון

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: שחקני מכבי חיפה באימון

ב-NBA כבר מחכים לחזור לשגרה, והלילה (בין שבת לראשון) דווח בארצות הברית על ההחלטה לפתוח החל מסוף השבוע הקרוב חלק מהאולמות כדי לאפשר לשחקנים לשוב להתאמן. מדובר אך ורק על מדינות עם הגבלות שמאפשרות זאת - ג'ורג'יה, למשל - וגם באלה, על אימונים אישיים בלבד, ולא במסגרת קבוצתית.

במדינות עם הגבלות קשוחות יותר האולמות עדיין יהיו סגורים, אולם על פי ESPN, "ב-NBA יעבדו ביחד עם הקבוצות כדי למצוא חלופות לשחקנים". כך או כך, ההחלטה, כך נכתב, "הקומישנר אדם סילבר ובעלי הקבוצות עדיין מאמינים שהם זקוקים לעוד קצת זמן כדי שהתמונה תתבהר, ואז יבינו איך או מתי ניתן יהיה לחדש את העונה".

גם בתוך הליגה יש כרגע חילוקי דעות. חלק ממנהלי הקבוצות חפצים בחזרתם של השחקנים לאימונים, בעוד אחרים מאמינים כי יש להמשיך ולשמור על בידוד מלא. בשיחה שקיים סילבר עם מנהלי הקבוצות בשבוע שעבר, נטען כי חלק מהשחקנים העלו את האפשרות של טיסה לאטלנטה - שם ההגבלות נוחות יותר - כדי להתאמן בחדרי כושר ואולמות שונים. "אם השחקנים שלנו יכולים לטוס ולהתאמן באטלנטה", אמר אחד הג'נרל מנג'רלים, "הם צריכים להיות יכולים להתאמן גם באולם שלנו".

ההחלטה הזו גררה ביקורת, בין היתר בתקשורת האמריקאית וגם אצל מהשחקנים. "זה בעייתי מאוד", כתב ג'ארד דאדלי, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. "אם ההוראות הללו להישאר בבית ממשיכות עד יוני, ולחלק מהקבוצות תהיה גישה לאולמות בהן ניתן יהיה להתאמן, ולחלק לא". מספר שחקנים אחרים הגיבו לדאדלי, בין היתר ת'אד יאנג, ווילסון צ'נדלר ואחרים, והסכימו עם הדברים.

"שחקנים שגרים בערים עם הגבלות קשוחות יותר חייבים שתהיה להם גישה לזהה, לאותם אולמות ומתקנים, כמו לכל השחקנים", צייץ העיתונאי כריס מאניקס. "חשוב שנשמור על אמינות הפלייאוף". העיתונאי טים ריינולדס טען ששוחח עם שמונה שחקנים בליגה - חצי מהם התלהבו מההחלטה, וחצי חששו מהשלכותיה.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully