וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות רומזים לרוטנשטיינר: תנאיך ישתנו, הקיצוץ בשכרך לא יהיה מינורי

26.4.2020 / 7:00

אומנם בהתאחדות רוצים שהמנהל הטכני ימשיך, אך מבהירים: "צריך להתאים את החוזים לתקופה. אולי הוא בעצמו לא ירצה להמשיך בתנאים האלה". הרצוג מחכה להחלטה של רוטנשטיינר

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בהתאחדות לכדורגל מעדיפים להמשיך את השיחות עם ווילי רוטנשטיינר בארץ וביקשו מהמנהל הטכני של נבחרות ישראל לחזור לארץ בהזדמנות הראשונה שייפתחו הטיסות מאוסטריה כדי לדון כאן מול בכירי ההתאחדות בקיצוץ השכר שלו.

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל אמר אמש: "אנחנו רוצים שווילי ימשיך איתנו, אבל אנחנו הולכים לתקופה כלכלית קשה וצריך להתאים את החוזים של עובדי ההתאחדות לתקופה הזו שיכולה לקחת הרבה זמן. הקיצוץ לא יכול להיות בתקופה כזו מינורי".

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר החל כבר בשיחות עם רוטנשטיינר על קיצוץ ועליהן אמר כאן המנהל הטכני בריאיון בשבוע שעבר: "אני מקווה שנגיע להסכם הוגן עבור שני הצדדים". כאמור הצדדים צפויים להמשיך ולדון על הקיצוץ כשרוטנשטיינר יגיע לישראל.

בהתאחדות לכדורגל היה מי שאמר אמש: "מעבר לשכר שלו, ווילי גם צריך לדעת שמה שהיה בשנתיים האחרונות לא יימשך בשנה או בשנתיים הקרובות בכל מה שקשור לתנאים שעמדו לרשותו כדי להצליח. יכול להיות שווילי בעצמו לא ירצה להמשיך כשהוא יבין שאי אפשר לספק עוד את האמצעים שהיו. התקופה הזו פגעה ותפגע ואין איש שיכול לתת ודאות כלשהי".

במידה שרוטנשטיינר וראשי ההתאחדות לכדורגל לא יגיעו לעמק השווה בנוגע לתנאים של האוסטרי ואם הוא בעצמו יבין שאין ביכולתו לקדם את הכדורגל בתנאים השונים שצפויים להיות עקב משבר הקורונה, לא מן הנמנע כי הצדדים יידעו להיפרד ברוח טובה כשההתאחדות לכדורגל מפצה את המנהל הטכני שלה ומשתחררת מחוזהו לשנתיים הקרובות. יחד עם זה, הדגישו בסוף השבוע בהתאחדות לכדורגל כי המטרה היא לסכם עם האוסטרי על קיצוץ ולהשאיר אותו לשנתיים נוספות ואולי אף מעבר לכך.

המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר. לילך וייס, עיבוד תמונה
"מעבר לשכר שלו, ווילי גם צריך לדעת שמה שהיה בשנתיים האחרונות לא יימשך"/עיבוד תמונה, לילך וייס

באשר לאנדי הרצוג, סביר להניח שעתידו תלוי בעתיד רוטנשטיינר ואם האחרון לא יישאר בתפקיד המנהל הטכני, הוא עצמו יעדיף לא להמשיך כמאמן נבחרת ישראל. אך בהנחה שרוטנשטיינר ימצא את הדרך להישאר, ההודעה של הרצוג כי הוא רוצה לחכות לנבחרת עד הקיץ ובינתיים לא לקבל משכורות, תסייע לו מול הוועדה המקצועית שחבריה רואים בעין יפה את העמדה של המאמן הלאומי שמסיים בסוף השבוע את חוזהו בהתאחדות לכדורגל. הרצוג רוצה לסיים את המשימה שהחל ומעוניין לאמן את הנבחרת אם יחזרו לשחק כדורגל בינלאומי באירופה בסתיו הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully