וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליח מחמטוגלו: "קיום החלק הכי חשוב בעונה ללא הכנה עלול לחסל את הספורט"

שחקן פנרבחצ'ה חושש מהחזרה למגרשים: "מה אם מישהו ייפצע? מי יהיה אחראי לכך?" וגם - הפחד מהדיבקות המונית במלון של אנשי היורוליג

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב חזרה להתאמן

חודש נותר עד הדדליין שהציבה לעצמה היורוליג כדי להכריע באופן סופי בגורל עונת 2019/20, והזמן שחולף לא מרגיע את השחקנים. "כולנו רוצים לחזור כי אנחנו מתגעגעים לכדורסל, אבל אם נחזור לחלק החשוב ביותר של העונה בלי הכנה ראויה, זה יזמין פציעות", קבע שחקן פנרבחצ'ה מליח מחמטוגלו. "אנחנו רוצים לסיים את העונה על הפרקט, אבל אף אחד מאיתנו לא נגע בכדור כבר מספר שבועות, ונראה שזה יימשך כך. אחרי פגרה כל כך ארוכה, לשחק את החלק החשוב ביותר של העונה זה מסוכן. זה עלול לחסל את הספורט".

מחמטוגלו, שהפך בשנים האחרונות לאחד השחקנים החביבים על ז'ליקו אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה, הוסיף והשווה את המצב הנוכחי לפגרת הקיץ: "במקרה כזה, היינו מתחילים להתאמן לפחות חודש לפני החזרה, ואז עורכים משחקי הכנה. עכשיו מצפים מאיתנו לחזור לחלק החשוב ביותר של העונה בלי התהליך הזה. כמובן שננסה לעבוד בבית. ומה אם שחקן כלשהו ייפצע במהלך המשחקים הללו, ויצטרך להיעדר מהכדורסל למשך שנה? מי יהיה אחראי לכך?"

שחקן פנרבחצ'ה מליח מחמטוגלו מול שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
החשש מובן. מחמטוגלו/דני מרון

גם הרעיון של הכרעת שארית העונה בעיר אחת מדאיג את הגארד הטורקי. "18 קבוצות באותה עיר, באותם מלונות. יהיו שם המון שחקנים, המון אנשי צוות, אנשי יורוליג, אנשים של המלון. מה אם מישהו ידביק כל כך הרבה אנשים? הכל ישתנה. אני מתגעגע לכדורסל, טוב לדעת שרוב השחקנים בקבוצה שלנו במצב טוב. אני מקווה שהמדינה והעולם יעברו את המגפה הזאת כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully