וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' בשיחה עם האוהדים: "מכבי נתניה צריכה להיות כמו אייאקס"

27.4.2020 / 13:42

המאמן מודה שהקבוצה תתבסס בעיקר על צעירים ביום שאחרי הקורונה, סוגר סופית את הדלת על בצ'יראי ואופטימי לגבי הישארות הויבאך

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב חזרה להתאמן

מכבי נתניה מבינה שלאוהדים תהיה חשיבות כלכלית מכרעת ביום שאחרי הקורונה, וממשיכה לעשות פעולות כדי לקרב את הקהל. היום (שני) ערכה הקבוצה שיחת זום ראשונה מסוגה בכדורגל הישראלי, במהלכה השיב המאמן סלובודן דראפיץ' לשאלות של אוהדים שהשתתפו בצ'אט הפתוח.

במהלך השיחה גילה דראפיץ' מידע חדש: הוא הצהיר שפאטוס בצ'יראי וככל הנראה גם ניקו אולסק לא ימשיכו במועדון בעונה הבאה, נתן תמונת מצב כללית לגבי הסגל, והודה שהקבוצה תתבסס בעיקר על שחקנים צעירים ביום שאחרי הקורונה.

"לפאטוס הייתה שנה פחות טובה אבל הוא עדיין היה מלך השערים שלנו. הוא לא יישאר אצלנו בעונה הבאה ואנחנו צריכים ללכת לכיוונים אחרים. דיברנו יחד על הדברים האלה. אנחנו בונים על השחקנים הצעירים שלנו, ומקווים לצרף עוד לפחות 4-5 שחקנים ותיקים שיוכלו לעזור לנו לבנות סגל לליגת העל", אמר המאמן.

"יש כל מיני שחקנים שמסיימים את החוזה, ניקו אולסק, פאטוס בצ'יראי ביניהם. הויבאך אולי יישאר, הוא צריך להישאר לקצץ בשכר אבל כן יש אופטימיות שהוא יישאר. אנחנו לא יכולים לבנות על שמות גדולים ולהביא שחקנים עם שכר גבוה. אנחנו זקוקים לכם האוהדים יותר מאי פעם. מצד שני, יש לנו בסיס טוב. זה לא כמו שהתחלנו הכל מחדש לפני שלוש שנים. אני מאמין שאפשר לבנות קבוצה מרגשת למרות הכל. יש לנו המון שחקנים כישרוניים והמודל שלנו הוא אייאקס - לשחק כדורגל אטרקטיבי, ללחוץ על על כל המגרש, עם שילוב של שחקנים ותיקים וצעירים".

"אין לנו תקציב לקנות שחקנים ויכול להיות שנמשיך במדיניות המושאלים עם אופציות לרכישה. אולי יהיה שיתוף פעולה עם קבוצות אחרות. אנחנו לא רוצים שיברחו לנו כמו במקרים של דן גלזר, שון וייסמן ואחרים, אבל יכול להיות שלא תהיה לנו ברירה".

דראפיץ' הוסיף: "הפגרה הזאת זה בלקאאוט לכל הקבוצות. אף אחד לא יודע עדיין את מי לשחרר, מי יישאר, מי יעזוב. אף אחד לא יודע כלום. מה שבטוח, הכל ייראה אחרת. לא יהיה הרבה כסף לרכוש שחקנים, אבל אנחנו במשא ומתן עם כמה זרים. אנחנו עובדים גם אם לא מדברים על זה בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully