וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי: "בניון סיפר שטורס מגיע והיינו בטוחים שנשלוט באירופה"

אחרי דברי ג'יימי קארגר, באנגליה ממשיכים לעסוק בכישלון של הספרדי בצ'לסי. טרי: "שנאתי לשחק נגדו, הוא תמיד כבש נגדנו"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

דבריו של ג'יימי קארגר בנוגע למעבר של פרננדו טורס מליברפול לצ'לסי תמורת 52 מיליון ליש"ט ("עבדנו עליהם") עוררו הד באנגליה והעלו מחדש את חידת החלוץ הספרדי בסטמפורד ברידג'. קארגר סיפר אמש (חמישי) שבליברפול הרגישו כבר זמן רב שטורס "הוא צל של עצמו", אבל בצ'לסי התחושה הייתה אחרת אחרי שהוא כבש נגדה שבעה שערים, כולל צמד באותה עונת 2010/11.

היום גם ג'ון טרי נכנס לעובי הקורה והוא סיפר: "יוסי בניון היה קרוב אליו והוא אמר לנו בחדר ההלבשה: 'חבר'ה, פרננדו בדרך אלינו'. מיד חשבנו לעצמוו: 'אין סיכוי, אם הוא יבוא אנחנו הולכים לשלוט באנגליה ובאירופה במשך 5-6 שנים'. זו הייתה ההרגשה שלנו אחרי ששיחקנו נגדו".

טרי הוסיף: "מנקודת מבט של שחקן הגנה בצ'לסי - טורס היה השחקן ששנאתי לשחק נגדו. זה נראה כאילו הוא תמיד כבש נגדנו, באנפילד או בסטמפורד ברידג'. הוא היה מסוג השחקנים שרומן אברמוביץ' תמיד שאל אותנו: 'קשה לשחק נגדו?'".

רצה הגורל והמשחק הראשון של טורס במדי הבלוז היה דווקא נגד ליברפול. הוא פתח בהרכב ביחד עם ניקולא אנלקה ודידייה דרוגבה, אבל הציג יכולת חלשה ב-66 דקות על כר הדשא וצ'לסי נכנעה 1:0. "אני חושב שאם פרננדו היה נכנס כמחליף ולא פותח, הייתה לזה השפעה יותר טובה עליו. האמת היא שנראה שאחרי המשחק הזה הוא איבד המון ביטחון ולא הצליח להחזיר אותו".

שחקני צ'לסי לשעבר, ג'ון טרי, פרננדו טורס. GettyImages
"אברמוביץ' תמיד היה שואל אם קשה לשחק נגדו". טרי עם טורס/GettyImages

טורס פתח את התקופה שלו במרסיסייד בסערה עם 24 שערים בעונה הראשונה שלו באנפילד, אבל בהמשך דעך. בחצי הראשון של עונת 2010/11 הוא כבש 9 שערים, אבל היכולת לא הייתה טובה ובליברפול רצו להיפרד ממנו וקיבלו הצעה קוסמת מלונדון. בצ'לסי טורס הבקיע 45 שערים ב-172 משחקים בכל המסגרות, אבל רק 20 ב-110 משחקים בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully