וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי קארגר: "פרננדו טורס ב-50 מיליון ליש"ט? עבדנו על צ'לסי"

בלם העבר של ליברפול על אחת העסקאות ה"גרועות בתולדות הפרמיירליג": "פרננדו היה צל של עצמו. לא האמנו שהם שילמו כל כך הרבה"

רויטרס

ההעברה של פרננדו טורס מליברפול לצ'לסי בינואר 2011, מככבת כמעט בכל מצעד "העסקאות הגרועות" וכעת מתברר שגם בצד המוכר - זה של ליברפול - הופתעו מהקלות והסכום. הספרדי כבש 45 שערים ב-172 משחקים במדי צ'לסי, אבל רק 20 שערים ב-110 משחקי פרמיירליג.

טורס פתח את התקופה שלו במרסיסייד בסערה עם 24 שערים בעונה הראשונה שלו באנפילד, אבל בהמשך דעך. בחצי הראשון של עונת 2010/11 הוא כבש 9 שערים, אבל היכולת לא הייתה טובה ובליברפול רצו להיפרד ממנו. למזלם של האדומים, 2 מאותם 9 שערים היו נגד צ'לסי.

פרננדו טורס שחקן צ'לסי בהפסד קבוצתו 4-1 לליברפול בליגת הפרמייר האנגלית באצטדיון אנפילד, ליברפול, 8 מאי 2012. Jon Super, AP
20 שערים ב-110 משחקי פרמיירליג בצ'לסי. טורס/AP, Jon Super

"במשך 18 חודשים, טורס היה החלוץ הכי טוב בעולם. אני חושב שהיה לו מאזן כל כך טוב נגד צ'לסי, עד שהוא נתקע לבעלים שלה בראש", סיפר ג'יימי קארגר ב"סקיי ספורטס", "אני חושב שזה עדיין היה השלב בו אברמוביץ' היה קונה כל שחקן שהוא רוצה בלי להתחשב בכמה הוא עולה. גם שבצ'נקו היה מקרה כזה".

צ'לסי התעניינה וליברפול מכרה תמורת 52 מיליון ליש"ט, 18 מיליון יותר ממה שהיא קנתה אותו מאתלטיקו מדריד - כשהוא היה בשיאו. "לא האמנתי, ידעתי שעבדנו על צ'לסי", אמר קארגר, "ב-12 החודשים הקודמים פרננדו היה צל של עצמו".

בלם העבר של האדומים הוסיף: "לדעתי מה שקרה זה שלמרות שגם לקבוצה וגם לפרננדו הייתה עונה לא טובה, באחד המשחקים נגד צ'לסי הוא הבקיע צמד. אני חושב שזה מה שגרם להחלטה הסופית שלה לקנות אותו. 50 מיליון ליש"ט היה סכום גדול באותה תקופה וכולנו היינו בהלם. לא האמנו שקיבלנו 50 מיליון עליו. בהמשך עשינו מהלך דומה, כששילמנו על אנדי קארול 35 מיליון ליש"ט, אבל גם הבאנו את לואיס סוארס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully