וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: אמבפה לא יגיע לריאל מדריד בקיץ, פוגבה וקמאבינגה כן?

בצרפת טוענים: החלוץ יישאר בפ.ס.ז', צמד הקשרים על הכוונת. ורנר רוצה לעבור לליברפול, ברצלונה סימנה את טונאלי, ניוקאסל מפנטזת

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

טאנגי קואסי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
לייפציג בטוחה שיהיה אצלה. טאנגי קואסי/רויטרס

* בריאל מדריד מבינים שלא יצליחו לצרף את קיליאן אמבפה בקיץ הקרוב, כך טוענים ב"לאקיפ". בכיר במועדון צוטט כאומר: "הוא לא יעזוב", חרף תקוות הבלאנקוס שמשבר הקורונה יפחית מערכו של הכוכב המסחרר. על כן, צפויה ריאל מדריד לנסות פעם נוספת בקיץ 2021, שנה לפני שחוזהו של אמבפה בפריס סן ז'רמן יסתיים.

* שני צרפתים אחרים דווקא כן עשויים להגיע לברנבאו לקראת העונה הבאה: ב"לאקיפ" אף טוענים כי זינדין זידאן החליט לנסות ולרכוש את פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד, כמו גם את ילד הפלא של ראן אדוארדו קמאבינגה.

* לפי "סקיי", טימו ורנר יהיה מוכן לחתום בליברפול, אם זו תסכים לשלם את מלוא סעיף השחרור שלו מר.ב. לייפציג - 52 מיליון ליש"ט.

* מנצ'סטר יונייטד מוכנה למכור את דיוגו דאלוט, שנה וחצי לאחר שרכשה אותו. פריס סן ז'רמן המועמדת המובילה לקלוט את המגן הפורטוגלי הצעיר, על פי דיווחים במולדתו.

* ברצלונה הצטרפה למירוץ אחר כוכבה הצעיר של ברשיה, סנדרו טונאלי, ומוכנה לשלם 60 מיליון יורו ולהוסיף שני שחקני נוער עבורו. גם פריס סן ז'רמן, אינטר, יובנטוס ומילאן הוזכרו כמועמדות.

* נאפולי תהיה מוכנה למכור את בלמה המבוקש קאלידו קוליבאלי תמורת 100 מיליון יורו, לא פחות, כך טוענים באיטליה.

* על פי "ספורט" הקטלאני, ניוקאסל שתהפוך בקרוב לקבוצה העשירה החדשה של אנגליה, נכנסה למרוץ אחר פיליפה קוטיניו ואנטואן גריזמן. קוטיניו נמצא במקביל במשא עם צ'לסי, ובכל מקרה צפוי לעזוב את ברצלונה. גריזמן נמצא על הכוונת של פריס סן ז'רמן, אבל על פי "ספורט", הוא הפך בימים האחרונה ל"פנטזיה" של המגפייז.

* על פי "בליצ'ר ריפורט", כריסטיאנו רונאלדו "מתעניין" באפשרות לעבור ל-MLS כדי להשתלט על השוק האמריקאי. על פי כתב הכדורגל של האתר דין ג'ונס, "התחנה הבאה של רונאלדו בהשתלטות על העולם עשויה להוית אמריקה. זה יכול להיות במיאמי או בלוס אנג'לס, ושמעתי מכמה אנשים שזה רציני".

* "אלכסיס סאנצ'ס מתוסכל באינטר, זו הייתה שנה טראומטית עבורו", כך טען מאמן נבחרת צ'ילה ריינאלדו רואדה. הכוכב הצ'יליאני בן ה-31 הושאל ממנצ'סטר יונייטד בקיץ, אבל הנראזורי לא צפויים לרכוש אותו אחרי שתרם שער בודד ב-15 משחקים וגם היה פצוע במשך שלושה חודשים.

שחקן ברשיה סנדרו טונאלי. GettyImages
כל הגדולות אחריו. טונאלי/GettyImages

* יאן ורטונגן, הבלם הבלגי של טוטנהאם שיחגוג את יום הולדתו ה-33 ביום שישי, הכחיש כי חתם על חוזה חדש ואמר: "אני רוצה לחתום במועדון הנכון. זה יכול להיות טוטנהאם או מועדון אחר עם שאיפות. אני רוצה להמשיך לשחק באירופה כי הנבחרת חשובה לי. זה יישמע מוזר, אבל מאז משבר הקורונה יש בי יותר עניין. אני הופך לשחקן חופשי ונראה שיש קבוצות שלא יהיה להן הרבה כסף".

* בזמן שדאיו אופמקאנו "החליט לעבור לבאיירן מינכן בקיץ", על פי דיווחים בצרפת, ר.ב. לייפציג כבר מכינה עתודה צרפתית. טאנגי קואסי, הבלם/קשר בן ה-17 שכבר שיחק וכבש העונה במדי פריס סן ז'רמן, עשוי לעשות את המעבר, כשב"ל'אקיפ" נטען כי בלייפציג מאמינים שהעסקה סגורה.

* עוד צרפתי מבוקש מלייפציג הוא המגן הימני נורדי מוקיילה, אחריו רודפות על פי הדיווחים טוטנהאם ואתלטיקו מדריד, כשיש גם קבוצה איטלקית גדולה ששמה טרם פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully