וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר זעמה על רומלו לוקאקו, ש"התנצל על הראיון המבולבל"

הבלגי אמר ש"23 שחקני אינטר חלו בשפעת" קשה, באיטליה טוענים: באינטר רותחים על הרמיזות לפיהן המועדון התנהג בחוסר אחריות. לוקאקו עלול להיענש

רויטרס

אינטר זועמת על רומלו לוקאקו על הראיון שנתן אתמול (שלישי) ובו פרסם טענות שהפכו לכותרות בכל העולם, לפיהן כבר בחודש ינואר 23 שחקנים של אינטר חלו בשפעת. לוקאקו התראיין בלייב באינסטגרם של אשתו של דרייס מרטנס, קט קרקופס. הוא רמז שאינטר לא עשתה מספיק כדי להגן על שחקני המועדון, כשסיפר איך כבר בחודש ינואר "23 מתוך 25 שחקני הסגל היו חולים עם שיעול קשה וחום גבוה".

רומלו לוקאקו, אינטר. AP
כותרות בכל העולם. לוקאקו/AP

על פי בדיקה של "גאזטה", לא רק שלוקאקו בכלל מבלבל בין אירועים ומשחקים (התאריכים שאמר לא מסתדרים עם לוח המשחקים) - אלא גם המציאות מראה שבחודש ינואר נעדרו מהסגל של הקבוצה רק ארבעה שחקנים בגלל שפעת, נתון די סביר יחסית לחורף במילאנו.

אינטר עצמה לא הגיבה רשמית לפרשה, אבל באיטליה טוענים שבמועדון כעסו לשמוע את הטענות שלו, ש"מעוותות את המציאות, ומבולבלות". ב"לה רפובליקה" מדווח כי לוקאקו התנצל בפני ראשי המועדון על הדברים שאמר ועל מה שהשתמע מהם. על אף שהוא עבר על חוקי המועדון והתראיין ללא אישור, בחלק מהדיווחים באיטליה נטען כי הוא עלול להיענש, בעוד בדיווחים אחרים נטען כי הוחלט שלא לקנוס אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully