וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו: "אני הכישרון הכי מבוזבז שהיה. רונאלדו? הוא לעולם לא יהיה מסי"

שחקן העבר האיטלקי מודה בטעויות ("העלבתי, עשיתי צרות, הרסתי לעצמי"), מתחרט על הפספוס בריאל מדריד ומשווה בין שני הגדולים

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

אנטוניו קסאנו הוא אחד הכדורגלנים המפוספסים של הדור הקודם באיטליה. למרות הופעת בכורה בסרייה A בגיל 17, מעבר מהיר לרומא, אליפויות עם ריאל מדריד ומילאן ו-10 שערים ב-39 הופעות במדי נבחרת איטליה, "פנטאנטוניו" לא מימש את מלוא הפוטנציאל לפני שפרש (וחזר, ופרש, וחזר ושוב פרש) ב-2018. כעת גם הוא מודה בריאיון ל"סקיי איטליה" ואומר: "אני הכישרון המבוזבז הגדול ביותר שהיה. באמת הרסתי לעצמי".

קסאנו בן ה-37 הסביר: "זה דבר אחד להשתנות, ודבר אחר לא להתאמן, להעליב את כולם ולהתחיל לריב מהבוקר עד הלילה. להיות 'הגאון המופרע שמפר את החוקים' יכול להחזיק עד שלב מסוים. אני חציתי את הגבול יותר מדי פעמים. הילדים שינו אותי. אם הם היו כשהייתי בן 20, הייתי מלמד אותם את כל הדברים הרעים. בקושי הלכתי לבית הספר, אני לא אינטלקטואל. בלי הכדורגל, כנראה הייתי קצב או עובד בסופרמרקט. השתפרתי בזכות אשתי, אני גאה שהיא לצדי".

אנטוניו קסאנו שחקן סמפדוריה. Italo Banchero, AP
המקום בו חזר לעצמו. אנטוניו קסאנו במדי סמפדוריה/AP, Italo Banchero

על ימיו בריאל מדריד אמר: "החרטה הכי גדולה שלי היא שלא מיציתי את ההזדמנות במועדון הכי גדול בהיסטוריה כשהייתי בן 23, עם חברים לקבוצה כמו זינדין זידאן ורונאלדו. בזבזתי הזדמנות אדירה בריאל. הייתי מחליף טוב ללואיס פיגו ומייקל אואן, אבל עשיתי צרות בצרורות. פאביו קאפלו הגיע לאחר מכן, הורדתי 16 ק"ג באימונים וכבשתי שני שערים בשלושה משחקים, וברביעי הוא הוריד אותי לספסל. איבדתי את זה, וכשאתה לא מכבד את קאפלו אז הוא מנפה אותך. הוא נתן לי עוד צ'אנס למרות הכול, הוא עשה המון עבורי, אבל נתתי לו מעט מאוד בחזרה".

לאחר מכן עבר לסמפדוריה שהייתה "החוויה הטובה בחיי. הגעתי אחרי 18 חודשים אפלים בריאל, אבל אז גיליתי את עצמי מחדש ועשיתי דברים יוצאים מן הכלל בגנואה. סיימנו במקום הרביעי והגענו לגמר הגביע עם סגל ממוצע למדי. אז גם פגשתי את אשתי וזו הסיבה שתמיד אשאר בגנואה. לפני כמה חודשים דיברתי עם נשיא המועדון מאסימו פררו לגבי האפשרות שאהיה מנהל ספורטיבי. נראה אם ישנה את דעתו".

כריסטיאנו רונאלדו ליד ליאו מסי. GettyImages
רק אחד מהם הוא כישרון טבעי. ליאונל מסי עם כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

קסאנו נשאל גם לגבי כריסטיאנו רונאלדו ואמר: "הוא לעולם לא יהיה מסי, לא יהיה לו את הכישרון הזה. הוא לא מראדונה, ג'ורדן או קרויף. הוא כישרון נבנה, לא כישרון טבעי. הוא רק רוצה לכבוש".

ומי השחקן שהוא הכי אוהב כרגע בסרייה A? יוסיפ איליצ'יץ' מאטאלנטה. "אם היה לו מזל והוא היה פוגש את גאספריני לפני 4-5 שנים, הוא יכול היה להגיע לטופ העולמי", החמיא קסאנו לסלובני בן ה-32 שפורח בקבוצה מברגמו. "יש דברים בהם אנחנו דומים. על שנינו אמרו שאנחנו שחקנים בלי עמדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully