וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטיבן ג'רארד ואל חאג'י דיוף התקוטטו במחצית, היינו בהלם"

פלורן סינמה פונגול נזכר בעימותים בחדר ההלבשה של ליברפול: "הם שנאו זה את זה. ג'רארד העליב באנגלית, דיוף לא הבין וביקש מהוייה לתרגם"

רויטרס

פלורן סינמה פונגול נחשב בתחילת שנות ה-2000 לילד הפלא של הכדורגל הצרפתי. הוא הוביל את נבחרת צרפת עד גיל 17 לזכייה באליפות העולם ב-2001 ולאחר מכן בנבחרת הצעירה שיחק (37) וכבש (11) יותר מכל שחקן אחר באירופה בגילאים הללו. באותה תקופה גם שיחק בליברפול וניסה לפרוץ. למרות עונות טובות בספרד, מעבר לאתלטיקו מדריד ואפילו הופעה אחת בנבחרת הבוגרת, הקריירה מעולם לא התרוממה ופונגול בן ה-35 פרש בקול ענות חלושה בשנה שעברה. אבל לפחות נשארו לו סיפורים.

סטיבן ג'רארד במדי ליברפול, אל חאג'י דיוף במדי בלקבורן 2010. GettyImages
שנים של התכתשויות. אל חאג'י דיוף במדי בלקבורן לצד סטיבן ג'רארד ב-2010/GettyImages

בריאיון לייב באינסטגרם, התייחס הצרפתי לתקרית המפורסמת בחדר ההלבשה של ליברפול, בין חברו אל חאג'י דיוף לסטיבן ג'רארד. "במחצית של משחק אימון בטרום העונה, הם ממש רבו בחדר ההלבשה", סיפר. "תחשבו עלינו, כשחקנים צעירים שרק הגיעו לקבוצה - נותרנו בהלם. הם שנאו אחד את השני. ג'רארד היה מעליב את אל חאג'י באנגלית, אבל הוא לא שלט בשפה ולא יכול היה להבין מה נאמר עליו. הוא היה הולך למאמן ז'ראר הוייה כדי לבקש תרגום מאנגלית לצרפתית".

דיוף עזב את ליברפול ב-2005 ובמשך השנים לא היסס לתקוף את ג'רארד בהזדמנויות שניתנו לו. ב-2012 טען ש"ג'רארד אנוכי, אף אחד בליברפול לא סובל אותו", ב-2016 אמר ש"ג'רארד פחד להסתכל לי בעיניים", ולאחר פרישתו של הקפטן הדגיש: "הוא היה שחקן טוב מאוד עבור ליברפול, אבל לא עשה דבר למען המדינה שלו. אני מר אל חאג'י דיוף - מר סנגל, והוא מר ליברפול. סנגל יותר גדולה מליברפול, הוא צריך להבין את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully