וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחממות בין נוייר לבאיירן, מולר: "מקווה שיישאר הקפטן שלי עד שאפרוש"

למרות הריאיון התוקפני, במועדון החליטו לא לקנוס את השוער ועל פי דיווחים גם הצעת החוזה עדיין בתוקף. מולר: "מאמין שיגיעו להסכם"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות

השבוע שהחל עם מתקפה מפתיעה של מנואל נוייר ב"בילד" על הנהלת באיירן מינכן ("קורים דברים שאני לא אוהב, לא מכבדים אותי") וטענות שלו לגבי הדלפות שקריות מהמגעים בין הצדדים לגבי הארכת החוזה, נמשך כעת עם דיווחים על התחממות כלשהי ביחסים. לאחר שהשוער בן ה-34 הכחיש כי ביקש שכר של 20 מיליון יורו וחוזה לחמש שנים ואז תקף בריאיון, הוחלט במועדון שלא לקנוס אותו על התבטאויותיו וגם ההצעה לחוזה חדש נותרה על השולחן כפי שהייתה.

על פי הדיווחים, נוייר רוצה להרגיש שהוא מוערך במועדון, ואת זה דאג לספק סגן הקפטן תומאס מולר. הקשר/חלוץ בן ה-30 אמר ל"בילד" בנוגע לנוייר שמסיים את חוזהו בקיץ הבא: "לשני הצדדים יש עוד יותר משנה כדי להגיע להסכם. אני מאמין שהארכת החוזה תקרה בסופו של דבר".

מולר גם הבהיר כי הוא לא מחכה לסרט הקפטן: "אני מקווה שזה לא יגיע לידי כך. תמיד ניסיתי לקחת אחריות בקבוצה, אבל מנו הוא הקפטן ואני מקווה שיישאר כזה עד לסוף הקריירה שלי".

תומאס מולר (מימין) עם מנואל נוייר באיירן מינכן. GettyImages
לא רוצה להיפרד. תומאס מולר עם מנואל נוייר/GettyImages

אלוף העולם התבקש להתייחס להצהרות הקרב מפי מרקו רויס, שקבוצתו בורוסיה דורטמונד מפגרת בארבע נקודות אחרי באיירן מינכן ומקווה שהבונדסליגה תתחדש. "אם הוא לא היה עושה את זה, הוא לא היה קפטן בורוסיה", אמר מולר. "אנחנו רוצים תחרות ורוצים לחזור להיאבק על האליפות. אף אחד לא רוצה שיעניקו לנו את התואר ככה ואחרים ינופפו בדגל לבן. אנחנו במאבק חם ורוצים לנצח בסופו".

מולר רשם עד כה 521 משחקים רשמיים במדי באיירן מינכן מאז עלה לבוגרים ב--2008, ובגיל 30 יכול לכוון גם לעבר שיא ההופעות. כרגע מקדימים אותו פרנץ בקנבאואר (543), גרד מולר (576) ואוליבר קאן (632). כמו כן, חסרים לו 23 שערים כדי להגיע למקום השלישי בין הכובשים המובילים של באיירן בכל הזמנים, שם נמצא היו"ר שלו כיום, קרל היינץ רומניגה עם 218 שערים הכובש ההיסטורי. "אני בהחלט מכוון לשם", הבהיר מולר, לו 195 שערים. רוברט לבנדובסקי מדורג שני כרגע (230) ולשיאן גרד מולר (564) לא נראה שמישהו יגיע בעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully