וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מיכאל אוחנה חזר להתאמן עם כדור, לראשונה מאז אוגוסט

22.4.2020 / 15:29

כשמונה חודשים אחרי שקרע את הרצועה הצולבת, הקשר חזר ובמועדון מקווים שיוביל לצד ורד ועטר בשנים הבאות. לצדם, התכנון הוא לבנות על צעירים דוגמת פדידה, פרדו וזרגרי

האינסטגרם של מקס גרצ'קין

בווידאו: עלי מוחמד וליוואי גרסיה רוקדים בחדר ההלבשה

קשר בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה, שמחלים מקרע ברצועות הברך, זכר לפציעה מהמשחק נגד הפועל באר שבע בחצי גמר גביע הטוטו בתחילת העונה, חזר היום (רביעי) לאימונים עם כדור בבית וגן. כזכור, אוחנה בן ה-24 מחלים מפציעה כזו בפעם השנייה, לאחר שסבל מפציעה דומה כשהיה שחקן הפועל באר שבע.

מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים באימון. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
טוב לראות אותו שוב על הדשא. מיכאל אוחנה/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

בקיץ האחרון רכשה בית"ר את אוחנה מבאר שבע בסכום של כשני מיליון יורו. פציעתו שיבשה לקבוצה את ההכנות לעונה הנוכחית, שכן בית"ר בנתה על אוחנה שישמש עמוד תווך מרכזי שלה. הפעם מתכוונים במועדון להיות סבלניים יותר עם אוחנה, להכניס אותו בהדרגה לאימונים מלאים ולמשחקים ולא להעמיס עליו, על מנת שלא יהיה חשוף לפציעה נוספת.

בבית"ר בונים על כך שעידן ורד, אלירן עטר ואוחנה יהיו ראש החץ של הקבוצה בשנים הבאות. בשל המצב הכלכלי נמצאים כל הזרים על המדף ובבית"ר מחכים להצעות אטרקטיביות עבורם. ההערכה היא ששלושה מהם יימכרו והקבוצה תתבסס על זרים זולים ושחקנים ישראלים צעירים, בהם אביאל זרגרי, עוזיאל פרדו ורועי פדידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully